تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

وارد شدن دانشجویان علمی کاربردی به صنعت با نیازسنجی

ورود دانشجویان علمی کاربردی به صنعت

به گفته دانش آموخته و کار آفرینی از دانشگاه علمی کاربردی، دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کرده اند با گردآوری و واکاوی اطلاعات به عرصه های صنعتی وارد میشوند.

رضا خیری زاده، رئیس دانش آموخته دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شهر قدس گفت: کار ما از جایی شروع شد که متوجه شدیم برخی دستگاه‌های تولیدی در داخل ایران وجود ندارند و ما به فکر بومی سازی افتادیم. از کشور‌های آلمان و ترکیه تجهیزات را بومی سازی کردیم.

خیری زاده گفت: مجموعه در حال حاضر به سمت نوآوری و صنعت حرکت می‌کند. چند ثبت اختراع داشته ایم و چندین نیاز بازار را شناسایی کردیم. آن ها را به محصولات ساخته شده تبدیل کردیم و روانه بازار شده اند.

به گفته وی دانشجویان در ابتدا یک دوره آموزشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌بینند و سپس بعد از نیاز شناسی وارد بازار صنعت می‌شوند.

او گفت: مهمترین احتیاج ما ورود دانشجویان دغدغه‌مند به این حوزه است که به همراه شماره مشاور تحصیلی رایگان برطرف خواهد شد.

خیری زاده گفت: امیدوارم اولین قدم را برداریم و بتوانیم کمکی به همنوعان خود‌ و دانشجویان کرده باشیم. خواهان دانش بنیانی شدن شرکت کارآفرینی خود هستیم تا هم کار را گسترده‌تر کنیم و هم دانشجویان بیشتری وارد این عرصه بشوند.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟