تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاور کارآزموده و باتجربه

اکنون که دانشجویان در دانشگاه ثبت نام کرده اند، بسیاری از آنها هنوز کوچکترین سرنخی ندارند که بعد از آن چه کنند؟ آنها در مورد برنامه هایی که می خواهند انجام دهند نیاز به یک مشاوره تحصیلی تلفنی ، در جهت یافتن راه حل موارد و رسیدن به اهدافشان دارند.

آنها در مورد انتخاب های آموزشی که انجام داده اند مطمئن نیستند در مورد تلاش های علمی خود در کدام جهت گم می شوند.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با مشاوره تحصیلی دانش گذار همراه شوید.

مهمترین هدف مشاور تحصیلی تلفنی این است که دانش آموزان را قادر سازد تا با کمک برنامه ها و دوره هایی که متناسب با اهداف کلی شغلی و آموزشی آنها است، انتخاب های آموزشی آگاهانه ای انجام دهند.

فهرست محتوا
مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

هر یک از دانش آموزان و یا دانشجویان پس از ثبت نام میتوانند یک مشاور تحصیلی تلفنی داشته باشند، که این مشاوران تحصیلی به صورت رایگان و تلفنی با هماهنگی با فرزند شما به او یک جلسه پیش مشاوره میدهند.

مشاوران تحصیلی تلفنی :

مشورت تلفنی با مشاور در جهت کمک به دانش آموزان برای یافتن منابعی که به لحاظ تحصیلی به آنها کمک می کند و انتخاب کلاس هایی که با علایق آنها مطابقت دارد. مشاور تحصیلی تلفنی به آنها کمک می کند تا برنامه ای را پیدا کنند که برای آنها بهترین است، منابع موجود را برای آنها آشکار می کند و به آنها در تدوین استراتژی های موفقیت تحصیلی یاری می کند.

با اجازه دادن به مشاوران دانشگاهی به عنوان منبع پشتیبانی، دانش آموزان می توانند نه تنها در مورد برنامه هایی که باید انجام دهند، بلکه حتی در مشاغل و مسیرهای شغلی که برای آنها مناسب است، به موفقیت برسند.

مشاوران تلفنی رایگان دانشجویی دانش آموزان و فارغ التحصیلان را در موضوعاتی مانند رزومه و نامه نگاری، توسعه نمونه کارها، شبیه سازی مصاحبه ها و تکنیک ها و استراتژی های جستجوی شغل و برنامه و سایر موارد راهنمایی می کنند.
یکی از صحبت هایی که اکثر مراجعه کنندگان از دانشجویان یا دانش آموزان به مشاوران ما گزارش داده اند این است که:

مشورت تلفنی با مشاور شما به من انگیزه دادند تا در مورد اولویت ها و اهداف بلند مدت خود فکر کنم . صحبت با مشاوران شما برای من بسیار مفید و ارزشمند بود و من بسیار سپاسگزارم.

بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان معتقدند که پیدا کردن راه به صورت طبیعی به دست می آید. اما با گذشت زمان و آنها هنوز گیج هستند و لبخند به اخم تبدیل میشود.
در صورتی که فرزندان شما از ابتدای تحصیل میبایست با مشورت تلفنی با مشاور و یک مشاور استعداد‌یابی و سپس طبق زمان بندی دانش آموز و علایق او از ابتدا بصورت کاملا برنامه ریزی شده در امور تحصیلی خود قدم بردارد.

پس مشاوره تلفنی دانش آموز باید مانند یک دوست از ابتدا همراه باشد تا مبادا در زمان فارغ التحصیلی، فرزند شما دچار سردرگمی و یا اشتباه شود.

مشاوره تلفنی
مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی چیست؟

در واقع مشاوره تحصیلی (What is academic counseling) یک فرایند توسعه ای است که در آن دانش آموزان و مشاوران تحصیلی مشارکت می کنند. و بر کمک به دانش آموزان برای دستیابی به اهداف تحصیلی ، شخصی و شغلی تمرکز دارد.

فعالیتهای انجام شده در این فرایند نه دفتری و نه معامله ای است. بلکه در طول این رابطه، برنامه های آموزشی دانش آموزان تدوین می شود، پتانسیل های آنها محقق می شود. و اهداف زندگی/ آموزشی/ شغلی روشن می شود. در حالی که هم دانش آموزان و هم مشاوران مسئول مشارکت فعال در فرایند مشاوره تحصیلی هستند. دانشجویان مسئول تصمیم گیری در مورد برنامه های آموزشی و شغلی خود هستند.

تحقیقات ملی در زمینه مشاوره تحصیلی نشان داده است دانش آموزانی که از خدمات مشاوره ای به صورت غیرحضوری و تلفنی خود استفاده می کنند. بیشتر موفق بوده، به موقع فارغ التحصیل شده و ارتباط بیشتری با دانشگاه های شهر سکونت خود دارند.

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

تأثیر مثبت مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان به دانشگاه نیز کشیده می شود، زیرا دانشجویان عملکرد بهتری دارند، هر ترم به دانشگاه باز می گردند و از تجربه دانشگاه خود راضی تر هستند.
دانشجویانی که رشته های خود را اعلام کرده اند، در دانشکده ای که رشته های آنها در آن قرار دارد، به اعضای هیئت علمی یا مشاوران گروهی اختصاص داده می شوند.

این مشاوران تحصیلی به دانش آموزان کمک می کند تا در مورد رشته تحصیلی خود بیشتر بیاموزند، آنها را از طریق الزامات برنامه خود راهنمایی می کنند و به آنها کمک می کند تا فرصت های خارج از کلاس را برای غرق شدن بیشتر در این رشته کشف کنند.
چه در حال بررسی علایق تحصیلی و شغلی خود باشید، چه در راستای برآوردن شرایط پذیرش در دانشگاه یا مدرسه مورد نظر خود، یا در روند تغییر رشته خود، مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان راهنمایی و فرصتهای مورد نیاز برای ایجاد یک مدرک تحصیلی را به شما ارائه می دهد.

  1. مسیر علمی موفق در مدارس
  2. مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته دانشگاه
  3. سایر برنامه های مشاوره تحصیلی تلفنی
  4. فرصت های شغلی دانش آموز
  5. برنامه های آموزشی برای بزرگسالان
  6. برنامه‌ریزی اولویت بندی شده مشاغل آینده برای دانش‌آموز

این یک فرایند تصمیم گیری است که توسط آن دانش‌آموزان از طریق ارتباط حداکثر پتانسیل آموزشی خود را درک می کنند و تبادل اطلاعات با یک مشاور تلفنی بصورت مداوم ، مسئولیت دانش آموز و مشاور تحصیلی است.

مزایای مشاوره تحصیلی رایگان بصورت تلفنی

مشاور تحصیلی تلفنی به عنوان تسهیل کننده ارتباطات ، هماهنگ کننده تجربیات یادگیری از طریق دوره و برنامه ریزی شغلی و بررسی پیشرفت تحصیلی و عامل موفقیت دانش آموز در دوره تحصیل میباشد.

  • بدون نیاز به رفت و آمد و صرفه جویی در زمان میتوانید با مشاور خود همراه باشید.
  • در هر بازه ی زمانی که نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با مشاور تلفنی خود ارتباط برقرار کنید.
  • مشاوره اولیه به صورت رایگان است، پس نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست.
  • مشاوره بصورت اختصاصی تنها برای فرزند شما انجام میشود.
  • مشاور میتواند در هر بازه ی زمانی با شما تماس بگیرد و یاداور شما باشد.
  • مشاوره تحصیلی تلفنی در ابعاد بیشتری به کمک شما می آید. چرا که براساس ویژگی ها و توانایی منحصر به فرد شما، برنامه ریزی آینده ی شما را در اختیارتان میگذارد.
مشورت تحصیلی تلفنی
مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاور

چرا نیاز به مشاور تحصیلی تلفنی داریم ؟

در دنیای امروز رقابت تنگاتنگی میان دانش آموزان است. و با توجه به همه گیر شدن بازی و سرگرمی ها گوناگون و جذاب، بسیاری از خانواده ها دغدغه‌ی تحصیلی فرزند دانش آموز خود را دارند. پس از طریق یک مشاور تلفنی خوب میتوانند این راحتی خیال را داشته باشند که تمام امور تحصیل و برنامه ریزی دانش آموز را به مشاور تحصیلی تلفنی خود بسپارند.
مشاوره تحصیلی تلفنی امروزه با استقبال بسیار زیاد خانواده و دانش آموزان روبرو شده است. چرا که با مزیت های فوق العاده زیاد پاسخگوی سوالات شما میباشد.
حتی دغدغه‌ی خانواده های مناطق محروم و یا شهرهای کوچک و یا حتی خانواده ای که پدر و مادر زمان زیادی را مشغول به کار در بیرون از منزل هستند را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی و مهم تر بصورت رایگان را میتوان براحتی برطرف کرد.
با مشاوره تحصیلی بصورت رایگان میتوانیم تاثیر بسیار مهمی در شکوفایی استعداد دانش آموزانی که توان مالی کمی دارند داشته باشیم. و بتوانیم برای رساندن آن ها به درجات عالی تحصیلی ،مشورت تلفنی و غیر حضوری تاثیر گذاری باشیم.

هر زمان احساس کردید در هر زمینه ای نیاز به راهمنایی دارید مشاوران تحصیلی آنلاین با چت رایگان در دانش گذار آماده هستند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند.

وظایف دانش آموزان در مشورت تلفنی با مشاور

برای تکمیل تجربه تحصیلی شما، تیم مشاوره تحصیلی ما برنامه ای متناسب با فلسفه مشاوره تحصیلی دانشگاه ایجاد کرده است. شناخت و درک نقش خود در این فرایند و همچنین نقش مشاور شما ضروری است. ما وظایف زیر را برای دانشجویان و مشاوران بیان کرده ایم:

  • فعال باشید! با مشاور خود تماس بگیرید و جلسات فردی جاری را برنامه ریزی کنید.
  • با انتقال احساسات، اهداف و سوالات خود، در تجربه مشاوره شرکت کنید.
  • مشاور خود را از تغییرات پیشرفت تحصیلی، انتخاب دوره و اهداف مطلع کنید.
  • مهارت های مدیریت زمان، تعیین هدف و تصمیم گیری را تقویت کنید.
  • کاوش و یادگیری الزامات برای رشته های مختلف ارائه شده در دانشگاه
    فرصتها را برای فعالیتهای برنامه درسی بررسی کنید.
  • مسئول تحصیلات خود باشید و در قبال تصمیمات خود، از جمله تصمیمات مربوط به سیاست های دانشگاه ، پاسخگو باشید.

مسئولیت های مشاور تحصیلی تلفنی

  •  یک زمان برای تماس حمایتی و دلسوز برای جلسات مشاوره ایجاد کنید.
  • دانش آموز خود را تشویق کنید تا علایق، استعدادها و اهداف خود را کشف کنید
  • ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد انتخاب رشته ها و برنامه های دانشگاهی
  • ارائه استراتژی هایی برای بهبود مدیریت زمان ، تعیین هدف و مهارت های تصمیم گیری
  • تشویق به اکتشاف در رشته های مختلف و ارائه منابع مربوطه
  • سیاستها و رویه های دانشگاه را توضیح داده و روشن کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان با جهت گیری شروع می شود و در طول هر ترم یک سری جلسات ادامه می یابد.

دانش آموزان بر اساس رشته (های) اعلام شده و زمینه های تخصصی مشاور به یک مشاور تحصیلی اختصاص می یابند. به این معنی که دانش آموزان قبل از ثبت نام در کلاس ها باید با مشاور تحصیلی تلفنی خود تماس برقرار کنند.

جلسات با مشاوران تحصیلی تلفنی محرمانه است و به گونه ای طراحی شده است. که اطلاعات مورد نیاز برای یک حرفه تحصیلی موفق را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

سوالات متداول

  • مدت زمان 24 ساعته
  • قابلیت مشاوره های طولانی و چند مرحله ای

 

مشاوره تحصیلی مناسب و خوب به دانش اموزان کمک میکند. تا توانایی های خود را بهتر بشناسند و همچنین نقطه های ظعف خود را بشناسند و ان هارا بطرف کنند.

بله. حتی شما در مشاوره تلفنی زمان بیشتری نسبت به مشاوره حضوری دارید.

بله. شما میتوانید در هر مقطع و پایه ای که هستید از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوید.

اینکه شما میتوانید با کمترین هزینه بهترین تصمیم را برای اینده خود بگیرید.

در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟