تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

راهنمای دریافت فوری مدرک فوق دیپلم یا کاردانی

همانطور که می دانیم بسیاری از موقعیت‌های شغلی موفق ممکن است در سنین و شرایط مختلف برای هر فردی بوجود آید ، یکی از اصلی ترین شرایط آن دارا بودن مدارک تحصیلی معتبر همانند فوق دیپلم بخصوص در زمینه آن فعالیت شغلی است. شاید بارها به این مسئله فکر کرده باشیم که با توجه به شرایط حاضر با صرف هزینه و زمان کم چگونه می توان نسبت به دریافت سریع مدرک فوق دیپلم یا کاردانی اقدام نموده و سریعتر وارد بازار کار شد.
در این مقاله می خواهیم به نکاتی مهم در خصوص گذراندن دوره های فوق دیپلم و گرفتن مدارک تحصیلی معتبر سریع در کمترین زمان بمنظور بدست آوردن موقعیت های شغلی و اجتماعی که امروزه تمام افراد یک جامعه در سنین مختلف با آن روبرو هستند بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با دانش گذار همراه باشید.
فهرست محتوا
دریافت فوری مدرک کاردانی و فوق دیپلم

مزایای داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالاتر چیست؟

در ابتدای امر می خواهیم به این موضوع بپردازیم که واقعا مدرک تحصیلی چه کمکی به ما می کند ؟ آیا مدرک تحصیلی صرفا یک دلیل خوب برای تغییر سطح توانایی ما هست یا فقط یک امر اجباری در زندگی امروزه به حساب می آید!

آیا صرف زمان برای داشتن و گرفتن مدرک ممکن است ما را برای رسیدن به یک زندگی ایده آل کمک کند؟ ایا انتخاب رشته و نوع زمینه ای که قصد گرفتن مدرک آن را داریم مهم است؟ و…

سئوالاتی از این قبیل چالش های زیادی در ذهن افراد ایجاد می کند، خیلی از این سئوالات و نرسیدن به جواب مناسب باعث سردرگمی و حتی باعث گرفتن تصمیمات اشتباه می شود، در این مطلب ما قصد نداریم به شما بگوییم داشتن مدرک فوق دیپلم یا کاردانی و بالاتر خوب یا بد است تنها نکته‌ای که باید بدانید این است که گرفتن حتی یکبار مشاوره با افراد متخصص در زمینه مشاوره تحصیلی می تواند کمک بزرگی برای شما و تغییر سبک زندگیتان باشد.

 

امکان داشتن فرصت های شغلی بیشتر و بهتر با اخذ مدرک معتبر:

از جمله مزیت‌هایی که مدرک تحصیلی معتبر کاردانی می تواند برای شما داشته باشد امکان داشتن شرایط شغل مورد علاقه و مناسب شما است، شاید به این موضوع فکر کنید که خیلی از افراد برای داشتن شغلی که در آن تبهر دارند و تحصیل در رشته ی مرتبط به شغل خود با توجه به شرایط موجود موفق نیستند و این امری بدیهی است!

ولی این یک تصور و باور اشتباه است، شما می‌توانید در زمینه شغلی خود بصورت فوری در کمترین زمان و با صرف هزینه کم مدرک تحصیلی مرتبط با شغل و مهارت خود را بگیرید ، مدرک تحصیلی فوق دیپلم صرفا مجوز شما برای داشتن شغل مورد علاقه نیست بلکه دانش و مهارت شما را در زمینه ی شغلیتان بالاتر خواهد برد و همین مسئله باعث می شود که کسب و کار خود را بصورت حرفه ای تر گسترش دهید.

تاثیر داشتن مدرک تحصیلی کاردانی در مهاجرت:

امروزه در کشور ما خیلی از رقابت های شغلی و تحصیلی برای مهاجرت است، در بیشتر موارد داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و کاردانی می‌تواند در سرنوشت شما تاثیرگذار باشد، داشتن مدرک تحصیلی معتبر می تواند دانش شما را در حرفه و شغل شما در سطح بین المللی بالا ببرد.

در نظر داشته باشید صرف اینکه شما ممکن است چندین سال در زمینه کسب و کار خود موفق باشید کافی نیست و داشتن مدرک تحصیلی و دانشگاهی معتبر مهر تایید بر تجربه و توانایی شما خواهد بود پس اگر قصد مهاجرت دارید حتما به دنبال گرفتن مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط با فعالیت های شغلی و مهارت های خود باشید.

اگر قصد شما از داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم گرفتن ویزای دانشجویی در زمینه ی رشته تحصیلی مورد علاقه تان می باشد حتما با مشاورین و متخصصین مجرب تحصیلی و تصمیم به مهاجرت، مشورت کنید تا شما را در زمینه رسیدن به اهداف و تصمیمی که دارید به درستی راهنمایی کنند.

در نظر داشته باشید در زمینه مهاجرت و داشتن مدرک تحصیلی معتبر ممکن است یک انتخاب اشتباه شما را از اهدافتان دور و زمان و هزینه ی شما را از بین ببرد.

دریافت فوری مدرک کاردانی
دریافت فوری مدرک فوق دیپلم

ارتقای شغلی با اخد مدرک فوری فوق دیپلم:

در بیشتر اوقات در زندگی روزمره ممکن است شرایط جدیدی بوجود آید یا به ناچار مجبور به تغییر سبک و روش های قبلی در کسب و کار خود شوید و به اجبار شغل و کسب و کار خود را به سطح های بالاتری رشد دهید یا حتی سبک کسب و کار خود را بطور کلی تغییر دهید.

بطور مثال در دو سال اخیر و فراگیری بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارهای نوپا یا حتی کسب و کارهای بزرگتر با چالش بزرگی روبرو شدند، همین امر باعث شد که صاحبین مشاغل در تلاش باشند و خود را با تغییرات جدید به سرعت منطبق کنند و ماهیت کسب و کار خود را تغییر دهد.

همین مسئله بسیاری از افراد را به سمتی برد تا با مطالبی که در این زمینه به آنها کمک کند بیشتر آشنا شوند. در چنین شرایطی شاید به اولین چیزی که فکر کنید، گرفتن راهنمایی از دوستان و اشنایان خود در جهت اخذ مدرک فوری فوق دیپلم باشد.

ولی آیا گرفتن مشاوره و راهنمایی از افراد مختلف می تواند درست و موثر باشد؟ یک راهنمایی اشتباه جدا از اینکه کمک رو به رشدی نخواهد داشت، چقدر میتواند جایگاه فعلی شما را به خطر بیاندازد؟!

گذراندن دوره های تحصیلی معتبر و مرتبط با مدیریت بحران و مدیریت فروش و … می تواند این مهارت را به شما بدهد تا چالش و بحران های پیش آمده را با توانایی بیشتر مدیریت کنید.
توصیه ما به آن دسته از صاحبین مشاغل و کسب و کار این است که اگر قصد ارتقای شغلی و گذراندن دوره های تحصیلی معتبر و مرتبط با کسب و کار خود را دارید جهت گرفتن مدرک فوق دیپلم حتما از مشاورین و متخصصین مجرب در زمینه اخذ مدرک تحصیلی معتبر راهنمایی و مشاوره بگیرید.

تحصیل در رشته مورد علاقه بدون محدودیت:

باتوجه به اینکه در اکثر مواقع تحصیل در زمینه علاقه مندی و توانایی افراد مقدور نیست و به رتبه کنکور و شانس انتخاب رشته ی موفق بستگی دارد بسیاری از افراد یا از تحصیل منصرف می شوند یا به ناچار در رشته هایی که حتی بخشی از توانایی یا اهداف آنان را شامل نمی شود تحصیل می کنند.

همین مسئله باعث سردرگمی در افراد می شود ، افرادی که در مشاغل مرتبط با توانایی خود کار میکنند ولی چون مدرک نامرتبط دارند قادر به رشد کردن نیستند و آن دسته از افرادی که در مشاغلی کار میکنند که مغایرت با توانایی ها و علاقمندی آنان دارد و صرفا بخاطر مدرک تحصیلی مرتبط جایگاه فعلی خود را دارند، در بیشتر اوقات این دسته از افراد هم قادر به رشد کردن در زمینه فعالیت های خود نخواهند بود.

همین امر در جامعه ی امروز ما باعث سردرگمی بسیاری از افراد شده است ولی با گرفتن مشاوره و راهنمایی تحصیلی از طریق تلفن در زمان درست بسیاری از افراد می توانند علاوه بر اینکه توانایی ها و علاقمندی های خود را در نظر بگیرند ، زمان و هزینه خود را صرف رسیدن به اهداف خود خواهند کرد. یکی از راه های پیش روی افراد اخذ مدرک فوق دیپلم یا همان کاردانی است که در ادامه ما خواهیم گفت که مدرک فوق دیپلم یا کاردانی چه مزیتی دارد.

دریافت فوری مدرک فوق دیپلم معتبر
دریافت فوری مدرک کاردانی

مدرک فوق دیپلم یا کاردانی چه مزیتی دارد؟

اولین مدرکی که بعد از داشتن دیپلم می توانید به آن فکر کنید و انتخاب آن می تواند شما را در مسیر های بعدی جلو ببرد مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم است.

همچنین در نظر داشته باشید همیشه داشتن مدرک تحصیلی بالاتر لزوما نشانه موفقیت دریافت فرصت شغلی بهتر نمی باشد. خیلی از موقعیت های شغلی در سازمان‌ها و شرکت‌ها نیازمند مدرک تحصیلی پایین تر از لیسانس می باشد.

تعیین هدف اولیه برای ادامه تحصیل

اولین مزیت دوره مدرک فوق دیپلم که می توان به آن اشاره کرد، براساس آمار های رسمی منتشر شده متقاضیان و دانشجویان در یک سوم موارد در دوره کاردانی تغییر رشته می دهند که همین امر اهمیت دوره کاردانی یا فوق دیپلم را بالا خواهد برد چرا که این دوره زمینه ساز این مسئله هست که رشته ای که در آن قصد تحصیل دارید آیا شما را به اهداف درستی که مد نظر دارید نزدیک می کند یا خیر!

پیش نیاز سلسه مراتب آموزشی

دومین مزیت مدرک کاردانی یا فوق دیپلم این است که با داشتن دوره کاردانی به راحتی می توانید سلسله مراتب گرفتن دوره های کارشناسی ، ارشد ، دکتری و … را طی کنید. داشتن مدرک کاردانی و گذراندن واحدهای آن در بیشتر موارد لازمه تکرار مجدد در دوره های بالاتر نیست.

تنوع رشته های تحصیلی فوق دیپلم

سومین مزیت داشتن دوره‌ی فوق دیپلم یا کاردانی که موردعلاقه بسیاری از افراد است این است که دوره ی کاردانی شامل تنوع رشته های تحصلی بسیاری است و در دانشگاه های بسیاری قابل ارائه می‌باشد، که همین امر باعث می شود که افراد مختلف با گرایش و شرایط متفاوت بتوانند برای داشتن مدرک کاردانی در رشته مرتبط با توانایی و علاقمندی خود اقدام کنند.

دریافت فوری مدرک کاردانی
دریافت فوری مدرک فوق دیپلم

کاردانی، کوتاه ترین دوره تحصیلی

کوتاه ترین دوره ای که شما می توانید صرف کنید تا یک مدرک معتبر داشته باشید دوره‌ی فوق دیپلم یا همان کاردانی است، شما می توانید با صرف زمان دو سال یا گذراندن 4 ترم مدرک کاردانی خود را دریافت کنید ولی آیا میتوان زمان کمتری صرف گرفتن دوره کاردانی کرد؟

این سئوالی است که در آخر به آن پاسخ خواهیم داد. مطالبی که در ادامه گفته خواهد شد شامل تمام افراد خواهد بود ، افرادی که به تازگی در مسیر انتخاب رشته هستند و یا افرادی که بعد از مدتی قصد به ادامه ی تحصیل و رشد توانایی های فردی و اجتماعی خود را دارند.

خرید مدرک کاردانی و فوق دیپلم قانونی و معتبر ، واقعیت یا دروغ !

متاسفانه جعل مدارک تحصیلی در مقوله های مختلف از جمله فروش مدرک فوق دیپلم و کاردانی، دیپلم، پیش دانشگاهی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می شود که کاملا غیر قانونی و مشمول مسئولیت قانونی می باشد. معمولا مجرمان ادعا می کنند که می توانند هر مدرکی را که مشتری بخواهد تهیه و جعل کنند و تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که رشته و مدرک مورد نظر خود را انتخاب کند.

نکته دیگر در مورد خرید مدرک کاردانی و فوق دیپلم این است که در اکثر نمونه های مدارک خریداری شده و جعلی نام دانشگاه های کمتر معتبر دیده می شود. نگرانی در مورد خرید و فروش مدرک فوق دیپلم تنها به یک دانشگاه محدود نمی شود و بسیاری از آنها برای مدارک تحصیلی فوق متوسطه و پیش دانشگاهی نیز اقدام می کنند.

کلاهبرداری در زمینه فروش مدرک کاردانی و فوق دیپلم

در بسیاری از اوقات ممکن است شما بسیار شنیده باشید که می‌توانید با صرف مدت زمان بسیار کم نهایتا فقط یک هفته یا حتی کمتر! اقدام به خرید مدرک کاردانی و فوق دیپلم کنید، اگر قصد شما این است که تنها بصورت اسمی یک مدرک داشته باشید که از آن قرار نیست به منظور خاصی استفاده شود، می‌توانید با صرف هزینه ای به سادگی این کار را انجام دهید و به خرید مدرک کاردانی روی بیاورید! ولی بهتر است با خودتان صادق باشید، قصد شما از گذراندن دوره های فوق دیپلم و … اول از همه این است که به مهارت و تجربیات خود اضافه کنید و از طرفی در نهایت می خواهید یک دوره دارای ارزش و مدرک کاردانی معتبر داشته باشید تا براساس آن بتوانید از موقعیت‌های مختلف شغلی استفاده کنید.

برحسب اینکه شما دوره‌ی فوق دیپلم یا کاردانی خود را در کجا و به چه صورت گذرانده باشید ارزش گذاری بر روی دوره مشخص خواهد شد. اعتبار دوره ی فوق دیپلم مهمترین مسئله ای است که باید به آن اهمیت داد. شما می‌توانید با یک مدرک فوق دیپلم معتبر موقعیت شغلی بهتری داشته باشید تا اینکه صرفا فقط با خرید و فروش مدرک فوق دیپلم نه چندان ارزشمند که تنها پول صرف آن شده باشد!

راهکار دریافت سریع مدرک فوق دیپلم

با توجه به دغدغه امروزه افراد، به سختی می توان یک زمان مشخص را برای گذران و پاس کردن واحدهای دوره کاردانی اختصاص داد، لازم است که قبل از هر چیزی بر روی هدف گذاری تحصیلی ، شغلی و آینده خود اطمینان حاصل کنید.

این به آن معناست که شما رشته مناسبی که در زمینه کسب و کار و یا در برآورد اهداف آینده موثر است انتخاب نمایید این کار را می توانید با درنظر گرفتن توانایی های خود به کمک مشاوران آموزشی و نحصیلی مجرب انجام دهید.

پس از آنکه در خصوص رشته‌ی تحصیلی خود اطمینان حاصل کردید می‌توانید بسته به شرایطی که دارید در خصوص نحوه‌ی گذراندن دوره‌ی تحصیلی و اخذ مدرک فوق دیپلم خود برنامه ریزی کنید.

نکته بسیار مهم در گذراندن دوره های تحصیلی فوق دیپلم این است که شما باید زمانی را در خصوص حضور در کلاسها ، انجام تکالیف و از همه مهمتر آمادگی برای شرکت در امتحانات نهایی در نظر بگیرید حال آنکه ممکن است شما شاغل باشید و زمان کافی برای شرکت در تمامی کلاس ها یا شرکت در امتحانات را نداشته باشید.

در این جا شما می توانید با گرفتن راهنمایی از مشاورین و متخصصین مجرب تحصیلی دانش گذار در این زمینه از شرایط بخصوص و برنامه ریزی دقیق بهره ببرید.

در نهایت باید گفت شما می‌توانید با گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه گرفتن معتبرترین دوره های فوق دیپلم با ما در ارتباط باشید:

  • اخذ مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) معتبر شرایط را برای گرفتن اخذ دوره های بالاتر آسانتر کنید.
  • با تمرکز بر روی رشته مورد علاقه خود با اخذ دوره فوق دیپلم یا کاردانی شروع کنید.
  • گذراندن دوره‌ی فوق دیپلم ، دانش و توانایی خود را در زمینه‌ی کسب و کار یا اهداف خود بالا ببرید.
  • دوره ی کاردانی یا فوق دیپلم معتبر شرایط شغلی مناسب تری برای شما بوجود خواهد آورد.
  • با صرف کمترین زمان و هزینه می توانید اولین دوره ی دانشگاهی معتبر را دریافت کنید.
  • اگر قصد مهاجرت و تحصیل در رشته های دانشگاهی معتبر را دارید می توانید با اخذ مدرک فوق دیپلم معتبر زمینه ی ادامه تحصیل را در کشور های دیگر برای خود بوجود آورید.

4 پاسخ

  1. من واردرشته ی حقوق پیام نور شدم و اکثرا میگن رشته خوبی نیس و اینده نداره وعلوم تربیتی خوبه و من موندم چیکارکنم آیا رشتمو تغییربدم یانه؟و چجوری باید رشتمو تغییربدم؟؟

    1. سلام وقت عالی بخیر
      رشته حقوق از علوم تربیتی بهتره و اینده ای روشن داره در اینده با قبولی در ازمون وکالت مشاوره حقوقی میتونید مشغول به کار بشید و اکثرا ادارجات حقوق استخدام میکنند
      به علائق خودتون توجه کنید
      حرف دیگران مد نظرتون نباشه
      شما با حرف مردم زندگی نمیکنید .تحقیق کنید از وکلا
      با کارشناسمون هم میتونید مشاوره بگیرید در زمینه رشته تحصیلی حقوق.
      09044431483 whatsapp
      https://t.me/Moshaver_Danshgah

  2. سلام ببخشید من خیلی دیدم تو سایت ها تبلیغ خرید و فروش مدرک کاردانی و فوق دیپلم رو میکنن میخاستم بدونم این مدرکا واقعین؟مشه خرید ایا؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      معمولا این مدرک ها زیاد معتبر نیستن و قابلیت استعلام ندارن در کل خرید مدرک کاردانی روش خوبی نیست
      روش های دیگه ای هم برای گرفتن مدرک سریع هست می تونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟