تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

مشاوره تحصیلی واتساپ با مشاور

بسیاری از افراد امروزه به دلیل داشتن مشغله‌های فراوان معمولاً امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند. یکی از پرمشغله‌ترین قشرهای جامعه افراد در حال تحصیل هستند که معمولاً بسیاری از آنها شاغل نیز هستند و در کنار کار به تحصیل می پردازند. این‌گونه از افراد بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند برای مدیریت زمان خود از راه‌های اینترنتی استفاده کنند.
ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد مشاوره تحصیلی واتساپ صحبت کنیم. این شیوه مشاوره همراه با رشد اینترنت به وجود آمد و مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گرفت زیرا دیگر لازم نبود برای مشاوره حتماً به‌صورت حضوری به دفاتر مشاوره مراجعه کنند.
همچنین از دیگر مزایای مشاوره تحصیلی واتس آپی هزینه بسیار کمتر این روش نسبت به مشاوره تحصیلی تلفنی می باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با دانش گذار همراه شوید.

فهرست محتوا
مشاوره تحصیلی واتساپ
مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی

مشاور تحصیلی واتس اپ

بسیاری از دانش‌آموزان این روزها به‌خاطر بیماری کرونا و مجازی شدن آموزش افت تحصیلی پیدا کردند و برای جبران این امر به دنبال راهی هستند تا بتوانند بدون مراجعه حضوری به مشاور این افت را جبران کنند. مشاوره تحصیلی در طی چند سال اخیر بیشتر به‌صورت مجازی درآمده است و یکی از بهترین راه‌های این روش مشاوره تحصیلی واتساپ می‌باشد.

مزایای مشاوره تحصیلی واتس‌اپ

    • رایگان بودن
    • دردسترس‌بودن
    • نوع در انتخاب مشاور
    • حذف موقعیت‌های جغرافیایی
    • تماس تصویری

مزایای مشاوره تحصیلی واتساپمزایای مشاوره تحصیلی با واتس اپ

رایگان بودن

معمولاً بسیاری از دانش‌آموزان به‌خاطرنداشتن توانایی مالی نمی‌توانند از مزایای مشاوره تحصیلی بهره مند شوند، اما با به‌وجودآمدن مشاوره تحصیلی ارزان قیمت از طریق واتساپ همه دانش‌آموزان می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی دررابطه‌با مشکلات درسی خود با مشاور واتس آپی تماس برقرار کنند و مشکلات تحصیلی خود را بر طرف کنند. هرچند مشاوره تحصیلی تلفنی هم در دسترس می باشد اما نسبت به مشاوره واتساپ هزینه های بیشتری دارد.

در دسترس بودن

بسیاری از دانش‌آموزان ما در مناطق محروم زندگی می‌کنند و دسترسی به مشاور تحصیلی به صورت حضوری را ندارند. همین امر می‌تواند موجب عقب ماندن تحصیلی این‌گونه از افراد شود و نتوانند رتبه‌های بالای علمی را کسب کنند. اما با رشد اینترنت و به‌وجودآمدن مشاوره تحصیلی از طریق شبکه های مجازی و بخصوص واتس‌اپ هر دانش‌آموزی در هر نقطه از این سرزمین بدون هیچ‌گونه مشکلی برای دسترسی می تواند مشکلات تحصیلی خود را حل کنند.

تنوع در انتخاب مشاور

همان گونه که می‌دانید سطح مشاوره تحصیلی مناطق مختلف متفاوت می‌باشد و افراد نمی‌توانند مشاوره تحصیلی موردنظر خود را پیدا کنند زیرا دسترسی، موقعیت اجتماعی و مالی افراد متفاوت است. نمی‌توانند به مشاور موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. اما باتوجه‌به وجود آمدن مشاور تحصیلی واتس‌اپ افراد در هر سطحی می‌توانند از بهترین مشاوران تحصیلی کمک بگیرند.

حذف موقعیت‌های جغرافیایی

دانش‌آموزان مناطق محرومی مانند سیستان و بلوچستان، دانش‌آموزان عشایری و روستایی نمی‌توانند به‌هیچ‌وجه به مشاوره تحصیلی به صورت حضوری در شهرها مراجعه کنند زیرا وسیله نقلیه مناسبی در دسترس ندارند و به‌خاطر خراب بودن راه‌های عبور و مرور ازاین‌گونه امکانات تحصیلی محروم هستند. اما واتس‌اپ با حذف هرگونه مانع و مشکلی در تحصیل می‌تواند بهترین راه برای گرفتن مشاوره باشد.

تماس تصویری با مشاور

از دیگر امکاناتی که شبکه اجتماعی واتس آپ می تواند در اختیار ما قرار دهد، تماس تصویری با مشاور می باشد. در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان با توجه به پاندمی کرونا به صورت آنلاین و تصویری با معلمان خود در تماس بوده و مشغول به تحصیل می باشند. بنابر این می توان گفت استفاده از واتساپ ( whatsapp ) برای دانش آموزان به امری متداول تبدیل شده است.

ویژگی های مشاور تحصیلی واتس آپ ویژگی های مشاور تحصیلی واتس آپ

ویژگی‌های یک مشاور تحصیلی واتس‌اپ خوب کدام‌اند

  • تغییر طرز فکر دانشجو
  • تغییر عادت‌های بد
  • ارائه یک برنامه تحصیلی مناسب برای دانشجو
  • شناخت کامل دانشجو
  • شناخت اولیه دانشجو

تغییر طرز فکر دانشجو

طبق مطالعات ثابت شده است که فکر افراد می‌تواند قدرتمندترین ابزار برای رسیدن به اهداف انسان‌ها باشد. و یک مشاور تحصیلی خوب باید ابتدا به دانش‌آموز توانایی‌های او را ثابت کند تا فعل می‌توانم را صرف کند، زیرا بسیاری از افراد اعتمادبه‌نفس کمی دارند و فکر می‌کنند توانایی ذهنی کمی نصبت به سایر افراد دارند و نمی‌توانند افراد موفقی شوند اما یک مشاور تحصیلی می‌تواند با تغییر دادن طرز فکر دانشجو آن را به یکی موفق‌ترین افراد تبدیل کند.

تغییر عادت‌های بد

یک مشاور خوب ابتدا فرد موردنظر را به‌خوبی باید بشناسد و سپس با شناخت عادت‌های بد دانشجو که باعث افت تحصیلی او می‌شوند باید به‌صورت تدریجی و با مرور زمان این عادت‌ها را تغییر دهد تا دانشجو بدون هیچ مشکلی به تحصیل خود ادامه دهد.

ارائه یک برنامه تحصیلی مناسب برای دانشجو

خیلی از دانشجویان به‌خاطرنداشتن یک برنامه‌ریزی مناسب درسی و مدیرت وقت نمی‌توانند تمرکز کافی را در یادگیری دروس خود داشته باشند زیرا بسیاری از این افراد معمولاً تمامی دروس خود را در طول ترم بدون هیچ مطالعه‌ای رها کرده و آن‌ها را به شب امتحان موکول می‌کنند که همین امر موجب افزایش اضطراب و استرس دانش‌آموز شده و در نهایت باعث افت تحصیلی آن‌ها می‌شود؛ یک مشاور تحصیلی واتساپ می تواند با ارائه یک زمان‌بندی و برنامه مناسب حجم عظیمی از استرس‌های دانش‌آموزان را کاهش دهد و باعث رشد تحصیلی آنان گردند.

شناخت کامل دانشجو

عادت یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند اهداف و کارهای انسان را تحت تأثیر قرارداد، یک مشاور باید تمامی عادت‌های تحصیلی افراد را سنجیده و برای رشد دانش‌آموز حتماً در صدد اصلاح این عادت‌ها برآیند تا دانشجو بدون داشتن هیچ مشکلی بتواند دروس خود را پاس کند.

شناخت اولیه دانشجو: همان گونه که می‌دانید شما تا زمانی که نتوانید یک انسان را به‌خوبی بشناسید نمی توانید هیچ‌گونه نظر و مشاوره‌ای به او بدید.
یک مشاوره تحصیلی واتس‌اپ باید قبل از هر کاری فرد مراجعه‌کننده را از نظر تحصیلی، خانوادگی و محیط زندگی به‌خوبی شناخته و در تمامی زمینه‌ها کامل اجرا و آنالیز کند تا بتواند مناسب‌ترین راهکار ها را به آن‌ها پیشنهاد کند.
هر زمان احساس کردید در هر زمینه ای نیاز به راهمنایی دارید مشاوران تحصیلی تلفنی و مشاوران تحصیلی آنلاین با چت رایگان در دانش گذار آماده هستند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند.

تفاوت بین مشاور و مشاور تحصیلی چیست؟

مشاور یک عضو هیئت‌علمی و همچنین یک کارشناسی ارشد حرفه‌ای است که در زمینه مشاوره آموزش‌دیده است، مشاوران همچنین با اساتید و کارکنان به‌عنوان مشاور و مربی کار می‌کنند.

مشاور تحصیلی یک کارمند حرفه‌ای یا عضو هیئت‌علمی است که برای کمک به دانشجویان در برنامه‌ریزی تحصیلی آموزش‌دیده است، با توجه به اینکه مشاور‌تحصیلی سالهای زیادی با دانش آموزان و محصلین سر و کار داشته است می تواند مشاوره خیلی بهتری ارائه دهد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله در مورد مشاوره تحصیلی از طریق واتس‌اپ صحبت کردیم و تمامی ویژگی‌های یک مشاور خوب و کارهایی که باید انجام دهد را بیان کردیم. بیشتر افراد تصور می‌کنند که نمی‌توانند به‌خوبی از مشاور تحصیلی مجازی برخوردار شوند. اما باید بدانید که بهترین راه مشاوره تحصیلی نوع مجازی می‌باشد که بدون هیچ مانعی می‌توانید از بهترین مشاوران بهره‌مند شوید.
امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فعالیت های مجموعه دانش گذار می توانید به راهنمای سایت مراجعه نمایید.
فهرست محتوا

با نظام آموزشی همراه با ما قانونی پیشروی کنید

با ما ارتباط بگیرید تا توضیحات تکمیلی و مشاوره رایگان در اختیارتان بگذاریم .

حتما شما هم با عناوین خرید مدرک تحصیلی قانونی و موارد مشابه مواجه شده اید که در فضای مجازی و سایر رسانه های تبلیغاتی مشابه عنوان می شود، در نظر داشته باشید که تنها مرجع صادر کننده مدرک تحصیلی وزارت علوم می باشد و باید بسیار مراقب باشید که در دام کلاهبردارانی که با هزینه های گزاف قول فروش مدرک تحصیلی را به شما می دهند نیوفتید.

بله. شما می توانید مشاوره تحصیلی در واتساپ را با همان کیفیت مشاوره حضوری دریافت کنید و همچنین، رضایت کاملی داشته باشید؛ پس نگران هیچ موضوعی نباشید.

مسلما مشاوره تحصیلی در واتساپ از مزایای بسیار بیشتری نسبت به مراجعه حضوری جهت مشاوره برخوردار می باشد. که از جمله آنها سرعت دریافت مشاوره، قابل دسترس بودن در هر لحظه از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب تر می باشد.

دسترسی آسان و سریع به مشاور، کاهش هزینه ها، سهولت دسترسی و جلوگیری از اتلاف وقت.

بله همه دانشجویان به مشاوره نیاز دارند به طور حتم و صد در صد. به دلیل اینکه مطالعه و شیوه مطالعه و نحوه صحیح چیدمان دروس برای مطالعه به طوری که به همه ی درس ها به یک میزان و البته میزان مناسب خودشون برسند. هر دانشجویی را نیازمند به مشاور میکند.

در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

12 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید . من اصلا تمرکز روی درسام ندارم و هرچقدر میخونم انگار اصلا یاد نگرفتم و همچینین زمان خیلیییی زیادی رو برای خوندن چند صفحه یا سوال میزارم و اخرم به هیچی نمیرسم ⁦:( لطفا اگه مشاور تحصیلی خوب میشناسید معرفی کنید .ممنونم

    1. سلام وقتتون بخیر دلایل متعددی میتونه داشته باشه این موضوع و برای هر شخص متفاوت هست؛ باید دقیق بررسی بشه.
      بله مجموعه دانش گذار کارشناسان خوب زیادی داره، جهت راهنمایی بیشتر میتونید تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر
    من راجع به تغیر رشته و … مشاوره تحصیلی میخواستم. شما میتونین در این مورد بنده رو راهنمایی کنین؟
    و اینکه هزینه جلسات ایشون هرساعت چقدر هست؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بله حتما، لطفا تماس بگیرید تا اطلاعات کامل رو در اختیارتون بزاریم.

  3. سلام وقت بخیر من با معدل15.43چقدر احتمال دارد در رشته های براساس سوابق(شیمی ها و زیست ها)در دانشگاه دولتی کرمان قبول بشم؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز سر رشته و مشاوره تحصیلی ما فقط مربوط به رشته های غیر پزشکی میباشد.✅🙏

  4. سلام وقت بخیر
    من میخواهم خواننده شوم و تصمیم دارم به رشته تجربی بروم آیا با رفتن به این رشته تحصیلی میتوانم به سمت موسیقی بروم؟

    1. سلام وقت عالی بخیر
      رشته موسیقی
      شاخه رشته های هنر محسوب میشه دوست عزیز گوگل سرچ کنید مطالعه بفرمایید.🙏

  5. با سلام خسته نباشید بنده سال نهم هستم و تمایل دارم در آزمون های تیزهوشان شرکت کنم و سال هشتم هم با توجه به مسائل شخصی درس های افتاده داشتم میخواستم بدونم هیچ راهی نیست بتونم با این وجود شرکت کنم ؟؟؟
    باتشکر

    1. سلام وقت عالی بخیر
      دوست عزیز حتما باید درس های افتاده رو پاس کنید
      بعد در ازمون تیزهوشان شرکت کنید.

  6. سلام ببخشیدمن ارشد روزانه میخونم امسال دفاع میکنم میتونم توی کنکور سراسری 1402 شرکت کنم؟

    1. سلام وقت عالی بخیر
      میتونید شرکت کنید اشکالی نداره
      به شرط اینکه جواب قبولی اومد
      شما از اینور هم فارغ التحصیل شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟