تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

مشاوره تحصیلی آنلاین با چت رایگان

بر خلاف باور بسیاری از مردم، موفقیت در تحصیل ، کنکور و دانشگاه صرفا با انجام مطالعه زیاد شبانه روزی محقق نمی شود؛ هر چند مطاله زیاد خوب است اما حتما باید در کنار یک برنامه ریزی توسط مشاور توانمند باشد. دسترسی به مشاوره تحصیلی آنلاین با چت رایگان به لطف تکنولوژی های روز برای همه در دسترس می باشد.گر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با مشاوره تحصیلی دانش گذار همراه شوید.

شاید باور این مسئله 10 سال پیش از این بسیار سخت بود، در حالی که دانش آموزان در سالهای پیش برای بهره مندی از خدمات مشاوره خوب باید مسافت بسیار زیادی را طی می کردند و گاها مسافرت بین شهری داشتند با بتوانند در کلاس های مشاوره تحصیلی حضوری شرکت کنند اما در عصر حاضر خدمات مشاوره راحت از پیش شده است. در مرحله بعدی گذر از حالت سنتی در جهت مشاوره ، کارشناسان به صورت تلفنی به ارائه خدمات مشاوره پرداختند، این یک قدم مثبت در جهت کاهش هزینه ها و بهبود خدمات بود، اما با ظهور شبکه های اجتماعی خدمات مشاوره یک گام رو به جلو حرکت کرده و استفاده از این نرم افزارهای موبایل که اکنون در دسترس همه می باشد دسترسی به خدمات مشاوره به صورت آنلاین برای همگان امکان پذیر شده است.
فهرست محتوا
مشاوره تحصیلی آنلاین با چت
مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی

اهمیت مشاوره تحصیلی در پیشرفت تحصیلی

با تخصصی شدن دانش و پیشرفت کسب و کارها، مشاوره تحصیلی در همه حوزه ها اهمیت ( The importance of academic counseling ) زیادی پیدا کرده است.
هر شخصی در زندگی خود بسیاری گزینه برای انتخاب دارد که یکی از مهمترین آنها در حوزه تحصیلی می باشد که با انتخاب درست می توان آینده تحصیلی و شغلی مناسب و موفقی را رقم زد. هدف از ایجاد چت آنلاین با بهترین مشاورین تحصیلی در واقع دسترسی آسان تر بیشتر مردم به مشاوره با متخصصان در زمینه های گوناگون، کسب آگاهی، راه حل های مناسب و اصولی و کوتاه مدت در مواجهه با مشکلات بوجود آمده در مسائل مختلف از جمله مشاوره شغلی، تحصیلی، خانوادگی، اجتماعی و… بدون محدودیت مکانی و زمانی و با صرف هزینه ای کم تر نسبت به مشاوره های حضوری و همچنین صرفه جویی در وقت است.

به همین خاطر مشاوره آنلاین نقش مهمی را می تواند در آینده شغلی و تحصیلی شما ایفا بکند. مناسب ترین راه حل برای انتخاب درست تحصیلی شناخت استعدادها، علایق و توانایی های خود است همچنین مشاور تحصیلی با بررسی آینده شغلی مربوط به رشته ای که میخواهید انتخاب کنید می تواند کمک زیادی به انتخاب صحیح شما بکند.

با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از جمله واتس آپ و تلگرام مشاوره تحصیلی در هزینه های مشاوره محصلین بسیار تأثیر گذار بوده است.
یک مشاور علمی تحصیل کرده که تجربه فراوانی در ارائه مشاوره دارد، می تواند شما را به هدف خود بسیار نزدیک تر کند.

اولین اقدامی که یک مشاوره درسی خوب انجام می دهد تعیین سطح شما می باشد و پس از آن با توجه به مقطع تحصیلی شما برنامه مناسبی در جهت موفقیت ارائه خواهد کرد. انجام تست های گوناگون به صورت آنلاین ، در دسترس بودن در ساعت های مختلفی از شبانه روز، دسترسی سریع ، کاهش هزینه ها و .. از مهمترین مزایای مشاوره آنلاین با چت می باشد.

بررسی مداوم عملکرد و نحوه تحصیل دانشجویان و محصلین توسط مشاور آنلاین تحصیلی باعت بهبود عملکرد شما خواهد شد.

مشاوره تحصیلی دانش آموزان را به مطالعه تشویق می كنند و سعی می كنند دانشجویان را با مشكلات شخصی و تحصیلی خود حمایت و یاری كنند.
بیشتر مشاوران مدرسه با مسئولان مدرسه، معلمان، والدین و روانشناسان ارتباط برقرار می كنند و سعی می كنند تا از طریق مشاهدات دانش آموزان را در پیشبرد امور یاری دهند.
این مشاوران جامع سعی دارند تا با راهنمایی همه جانبه و پشتیبانی متنوع، دانش آموزان را در کلاس موفق کنند. شایعترین مشکلات دانش آموزان شامل اضطراب، زندگی شخصی، مشکل در مطالعه، مدیریت استرس و مشکلات عاطفی مختلف است.

علاوه بر این، مشاوران مسئولیت نظارت بر فعالیتهای تحصیلی دانش آموزان را بر عهده دارند و موظفند آنها را در مورد خطرات پیش روی کارهای علمی خود هشدار دهند.

امروزه مشاوره تحصیلی به دلیل پیشرفت و تخصص در دانش ، مشاغل و شرکت ها در هر زمینه تحصیلی بسیار مهم شده است. همه در زندگی آکادمیک خود گزینه های زیادی دارند و مشاوره تحصیلی در سرنوشت شما نقش بسزایی دارد. با یک انتخاب صحیح می توانید آینده روشنی را برای تحصیلات و شغل خود رقم بزنید. بهترین راه برای انجام یک انتخاب صحیح آموزشی، شناسایی استعدادها، علایق و توانمندی های خود و همچنین کاوش در آینده تحصیلی و شغلی است. بنابراین یک تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت است. برای انجام این انتخاب، استفاده از خدمات مشاوره آنلاین و غیرحضوری بهترین راه حل است.

یکی از مسائلی که بسیاری از مراجعان و خانواده‌های آنان را دچار سردرگرمی می‌کند، چالش‌های تحصیلی پیش رویشان است که سبب تحمیل تنش بسیار زیاد بر روی افراد می‌شود. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی از مشاوره تحصیلی استفاده کنیم؟ که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • انتخاب رشته سال 9 به 10 دبیرستان
  • کنکور سراسری
  • انتخاب رشته کنکور سراسری
  • کنکور کارشناسی ارشد
  •  انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
  • کنکور دکتری
  • انتخاب رشته دکتری
  • مصاحبه دکتری
  • تغییر رشته تحصیلی
  • انصراف از دانشگاه
  • تحصیل بدون کنکور
  •  تحصیل در خارج
مشاوره تحصیلی آنلاین با چت
مشاوره تحصیلی آنلاین با چت

چرا مشاوره تحصیلی آنلاین با چت

امروزه مشاوره تحصیلی به دلیل پیشرفت و تخصص در دانش ، مشاغل و شرکت ها در هر زمینه تحصیلی بسیار مهم شده است. همه در زندگی آکادمیک خود گزینه های زیادی دارند و مشاوره تحصیلی در سرنوشت شما نقش بسزایی دارد. با یک انتخاب صحیح می توانید آینده روشنی را برای تحصیلات و شغل خود رقم بزنید. بهترین راه برای انجام یک انتخاب صحیح آموزشی ، شناسایی استعدادها ، علایق و توانمندی های خود و همچنین کاوش در آینده تحصیلی و شغلی است. بنابراین یک تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت است. برای انجام این انتخاب ، استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری بهترین راه حل است.

مشاوره تحصیلی آنلاین

در دنیای امروز، نیاز به روانشناسی خانواده و مشاوره هر روز بیشتر از دیروز می شود. چون انسان های مدرن به این باور رسیده اند که فقط بیماری های جسمی سلامتشان را به خطر نمی اندازند و اختلالات روانی یا بحران هایی که در زندگی فردی و اجتماعی با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم در صورت درمان و حل و فصل نشدن در دراز مدت بسیار خطرناک و آسیب زا می شوند. روانشناسان و مشاوران کسانی هستند که به واسطه رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان برای حل بحران های روانی به آدم ها کمک می کنند. استقبال از خدمات مشاوره ای و علی الخصوص مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر از دیروز می شود.

مشاوره آنلاین رایگان و چت با مشاور تحصیلی رایگان انواع پرمخاطبی از مشاوره های غیرحضوری هستند. پیشرفت روز افزون تکنولوژی شرایطی را فراهم کرده است تا مجبور نباشیم حتماً به یک مرکز روانشناسی و مشاوره حضوری مراجعه کنیم. کافی است تلفن را برداریم و با یک مرکز مشاوره معتبر تماس بگیریم یا در فضای مجازی و به صورت آنلاین با یک روانشناس یا مشاور گفت و گو داشته باشیم. البته تمامی مراکز به صورت رایگان مشاوره نمی دهند و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی که از طریق مشاوره تلفنی محتوا ارائه می دهند، به ازای هر دقیقه تماس، هزینه مشاور و مکالمه را بر روی قبض تلفن لحاظ می نمایند.

هر زمان احساس کردید در هر زمینه ای نیاز به راهنمایی دارید مشاوران تحصیلی تلفنی رایگان در دانش گذار آماده هستند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند.

مشاور درسی آنلاین رایگان

ممکن است بعضی تصور کنند که مشاوره های غیر حضوری به اندازه مشاوره های حضوری مفید نیستند. اما این تصور کاملاً اشتباه است. در مشاوره آنلاین رایگان مخاطبان می توانند در فضای مجازی با مشاوران وارد گفت و گو شوند و به عبارتی با آن ها چت کنند. از آنجایی که همیشه خدمات رایگان در هر حوزه ای با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه می شود، مراکز مشاوره ای هم با روش های مختلف تلاش می کنند به افراد مشاوره رایگان بدهند. مشاوره آنلاین رایگان و چت مشاوره آنلاین رایگان هم از شایع ترین انواع مشاوره های رایگان است که شرایط خاص خودش را دارد.
مشاوره تحصیلی آنلاین با چت رایگان
مشاوره تحصیلی آنلاین با چت رایگان

 مزایای مشاوره تحصیلی با چت رایگان

اگر توان مالی و زمان کافی برای مراجعه به مشاوره تحصیلی را ندارید، مشاوره تحصیلی با چت رایگان بگیرید! تفاوتی ندارد در کدام یک از رشته ها مشغول به تحصیل هستید، امکان مشاوره رایگان تحصیلی و هدف گذاری تحصیلی اصولی و علمی برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان کشور در تمامی مقاطع در هر رشته فراهم گردیده است. برای کاهش هزینه های داوطلبان و متقاضیان نیازمند راهنمایی، امکان چت با مشاوره تحصیلی رایگان را فراهم نموده ایم.

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که مشاوره تحصیلی آنلاین چه مزایایی دارد؟ که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  1.  مقرون به صرفه بودن برای والدین از لحاظ مالی و از لحاظ وقت برای دانش آموز.
  2. برخلاف مشاوره حضوری که دانش آموز نمی تواند به تنهایی به مرکز مشاوره مراجعه کند ، نیازی به همراهی والدین هنگام دریافت مشاوره انلاین با چت نیست.
  3. سهولت و سرعت دسترسی به مشاور آنلاین در صورت لزوم و همزمان در زمانی که دانش آموز با مشکل یادگیری روبرو می شود.
  4. راحتی دانش آموز هنگام دریافت مشاوره تحصیلی رایگان با چت از نظر موقعیت مکانی و زمانی که هر دو به انتخاب وی بستگی دارد.
  5. انتقال سیستم های آموزش و آموزش بصورت رو در رو با واقعیت مجازی.
  6. از اتلاف وقت و انرژی که در مشاوره حضوری رایج است خودداری کنید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان کلیک کنید.

همچنین بخوانید: مشاوره آزمون وکالت

یک گزینه مناسب برای مناطق دور افتاده، ارائه دسترسی برای کسانی که دارای محدودیت های فیزیکی هستند.

سهولت دسترسی برای همه و صرفه جویی اقتصادی

مشاوره آنلاین، اطلاعات را برای همه قابل دسترس تر می کند.

این روش می تواند به عنوان ابزار آموزشی عمل کند.

مسلما مشاوره تحصیلی به صورت آنلاین از مزایای بسیار بیشتری نسبت به مراجعه حضوری جهت مشاوره برخوردار می باشد که از جمله آنها سرعت دریافت مشاوره، قابل دسترس بودن در هر لحظه از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب تر می باشد .

حتما شما هم با عناوین خرید مدرک تحصیلی قانونی و موارد مشابه مواجه شده اید که در فضای مجازی و سایر رسانه های تبلیغاتی مشابه عنوان می شود، در نظر داشته باشید که تنها مرجع صادر کننده مدرک تحصیلی وزارت علوم می باشد و باید بسیار مراقب باشید که در دام کلاهبردارانی که با هزینه های گزاف قول فروش مدرک تحصیلی را به شما می دهند نیوفتید.

همواره سعی ما بر این بوده که تمامی سوالات در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلات و ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید. در مشاوره تلفنی نیز می توانید پرونده خود را با نام مستعار شکل دهید. اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه نزد مشاوران باقی می ماند.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد و مشاوره آنلاین با توجه به مزایایی که دارد، گزینه‌ی مناسبی است.

در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

63 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر من پایه ی نهمم رو تمام کردم
    هدایت تحصیلیمو که دریافت کردم رشته های نظری همه رو الف اورده بودم برای ثبت نام تجربی به مدارس مراجعه کردم ولی میگن ترازم پایینه و نمیتونم ثبت نام کنم
    تراز من۶۵.۴۸ هست و اخرین ترازی که ثبت نام میکنن۶۵.۵۵هست
    به اداره هم مراجعه کردم و میگن مشکلی برای ثبت نام نیست اما من خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      در حال حاضر مجموعه دانش گذار فقط مشاوره تحصیلی دانشگاهی مقطع کاردانی و کارشناسی رو ارائه میده؛
      میتونید از بقیه همکاران راهنمایی بگیرید خیلی ممنون.

    2. سلام من دیپلم کامپیوتر دارم و با شرط معدل دانشگاه الزهرا ثبت نام کردم و قبول شدم اما حالا دانشگاه ثبت نامم نمیکنه و میگه نمیشه باید چیکار کنم ؟

      1. سلام وقت شما بخیر
        جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس پشتیبان از طریق واتساپ در تماس باشین
        09044431483

  2. سلام.نیاز به راهنمایی دارم در زمینه رشته طراحی صنعتی….لیسانس تاریخ دارم میخوام رشته طراحی صنعتی رو بخونم

      1. سلام. من دانشجوی سال اخر پرستاریم تیر ۱۴۰۲ فارغ میشم خواستم بدونم میتونم در کنکور دی ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ شرکت کنم؟ در صورت قبولی در رشته مدنظرم مشکلی پیش نمیاد؟

        1. سلام
          من رشته مشاوره و روانشناسی دانشگاه آزاد آوردم الان ک نتایج علمی کاربردی اومده کاردانی دستیار حقوق قضایی ام اورده ام ب شک افتادم ک چی کار کنم و کدومش برم

  3. سلام من تجدید شدم سال ۱۰ و ۱۲ رو تجدید شدم داخل چند تا درس میخوام بدونم اگه تجدیدی هارو امتحان ندم دیپلم میگیرم یانه باید حتما تجدیدی هارو امتحان بدم که دیپلم بگیرم

    1. سلام، بله حتما باید امتحان بدید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس پشتبان از طریق واتساپ در تماس باشین، بهتر میتونن راهنماییتون کنن

      1. سلام وقت بخیر… ببخشید من ۱۴۰۱ کنکور داشتم (تجربی) و چون علاقه ای به رشته های تجربی نداشتم انتخاب رشته نکردم ( در واقع تازه میفهمم به درد این رشته نمیخوردم) و حالا دیگه هیچ انگیزه ای واسه درس خوندن ندارم و بخاطر بی علاقگیم از درس متنفر شدم … یک هفته برای رشته انسانی خوندم اما بعد یک هفته خسته شدم و رهاکردم…حالا به این نتیجه رسیدم اصلا دیگه همون درس های دانشگاه رو هم نمیتونم تحمل کنم حتی… خیلی خیلی روحیم افتضاحه دنبال کار میگردم ولی پیدا نمیکنم کاری که به دردم بخوره اوضاع ناجورییه دیگه هنری که از بچگی دوست داشتم هم دوست ندارم دستم به دامنتون لطفا کمک کنید خسته شدم دیگه از این همه سردرگمی

        1. ناجور بودن اوضاع یکی از اصولی ترین قانون های این دنیاست(: و راستشو بخوای بنظرم این چیزایی که الان ناراحتت کردنو روحیتو تضعیف واقعن اونقدر ارزششو ندارن؛ البته که من جای تو نیستم و نمیتونم کامل درک کنم ولی پیشنهادم بهت یه استراحت و بیخیالی درست حسابیه تا ذهنت خالی بشه و بتونی تصمیمای واقعی تر بگیری. به چیزای بی ارزشی که جامعه تحمیلی میخواد ارزشمندش کنه واست، هرچند سخت ولی توجه نکن چون متاسفانه زندگی تا ابد آزاردهنده و با یکلی اوضاع های ناجور جورواجور ادامه خواهد داشتD:

        2. سلام دوست عزیزم :)🌸
          منم شرایط تورو داشتم، و عمیقا درکت میکنم
          امیدوارم تا الان خودتو پیدا کرده باشی…
          درس و کتاب و مدرسه و دانشگاه مرگ که نیست، هیچی نباید باعث شه که حالت بد بشه.
          حال خوب راحت به دست نمیاد که انقدرم راحت بخوای از دستش بدی.
          سخت به دست میاد پس سخت هم از دستش بده.
          خوبیش اینه که در هر صورت خودتو پیدا می‌کنی و موفق میشی🤍🌱
          من خیلی پیش مشاور رفتم و ارتباط گرفتم، قطعا تاثیر گذار و مفیده.
          ولی صراحتاً وقتی خودمو پیدا کردم که روز به روز داشتم سعی میکردم به خدا نزدیک تر بشم.
          این مسیر برام یه نور تو تاریکی بود!
          عجیبه… ولی…
          هرچقدر به خدا نزدیک شی، در حقیقت به خودت نزدیک شدی و چشماتو باز میکنی میبینی چقدر بهتر از قبل خودتو شناختی!
          مواظب روح پاکت باش رفیق جان❤️
          برات بهترین آرزو رو میکنم.

  4. سلام روزتون بخیر
    یه سوال داشتم من رشتم ریاضی هست علاقه ایی بهش نداشتم مجبوری خوندم پیش دانشگاهی هم خوندم

    ایا با معدل کتبی زیر 10میشه دانشگاه بدون کنکور ثبتنام کرد پذیرش شد

    1. سلام وقت شما بخیر
      نمیشه
      ولی ما ثبت نام داریم قانونی و بدون درد سر پشتیبانی میکنیم خواستین با کارشناس تحصیلی هماهنگ بفرمایید
      09044431483

  5. سلام وقت بخیر. ببخشید من 2ساله دارم در کنکور انسانی شرکت میکنم وهدفم دانشگاه فرهنگیان هست و هر دو سال در انتخاب رشته فقط دانشگاه فرهنگیان رو زدم وهر دو سال قبول نشدم خسته شدم اما انگیزه دارم برای دی بخونم دوباره شرکت کنم دچار سردرگمی شدم اما الان که مهلت انتخاب رشته تمدید شده نمی‌دونم دوباره رشته های فرهنگیان رو بزنم و چند تا کد رشته دولتی هم بزنم . لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز
      قبولی در دانشگاه فرهنگیان بستگی به رتبه قبولی شما در کنکور میباشد
      .دوباره امتحان کنید و رشته های تحصیلی دیگر را هم مدنظر بگیرید.

      1. سلام وقتتون بخیر
        میخواستم بدونم رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور آینده شغلی داره؟ خوب هست ؟
        و اینکه با توجه ب تغییرات کنکور ۱۴۰۲،من معدل دوازدهمم ۱۲و خورده ای شد با این معدل نمیشه زیر شاخه ای از رشته تجربی رو آورد؟!!
        حتما باید ترمیم معدل کرد؟

        1. سلام روزتون بخیر
          بله می توانید مرکز مشاوره ایجاد کنید.
          برای تجربی معدل باید بالا باشه.

  6. سلام من سال ۱۴۰۰ کنکور فنی دادم و قبول شدم ولی نرفتم امسال هم بدون کنکور با سوابق تحصیلی سراسری ثبت نام کردم آیا قبول میشم یا خیر؟!!؟ و اضافه کنم که از دانشگاه که پارسال قبول شدم انصراف ندادم

    1. سلام وقت عالی بخیر، باید از دانشگاه قبلی انصراف بدین و از قسمت آموزش دانشگاه پیگیر باشید.

  7. سلام،خسته نباشین.ببخشین من امسال ورودی دهم تجربی هستم.از نمونه دولتی قبول شدم،و میخوام اونجا ثبت نام کنم.ولی میگن که معلمای اونجا خیلی سخت گیر هستن و معدل دانش آموز یکن پایین میاد.در اون سالی ک ما کنکور میدیم ۶۰درصد معدل ها تاثیر خواهند داشت.و من اگه نمونه برم معدلم پایین تر از مدارس دولتی میشه.بنظرتون مدرسه نمونه ثبت نام کنم یا دولتی!؟؟

      1. سلام وقت بخیر

        میخواستم بدونم اگر یک رشته بدون کنکور و علوم پایه مثل شیمی را تا دکتری بخوانم میتوانم استاد دانشگاه شوم؟؟

        مثلا برای لیسانس شیمی محض دانشگاه ارومیه بعد از آن در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم برای فوق لیسانس دانشگاه دولتی بخوانم و بعد کنکور دکتری شرکت کنم و دکتری شیمی محض یا شیمی کاربردی بگیرم میتوانم استاد دانشگاه شوم؟؟

        و یه سوال دیگه اینکه اگر حسابداری دانشگاه آزاد بخوانم میتوانم بعد لیسانس سر کار بروم یا نه؟؟

  8. سلام ببخشید من امسال کنکور تجربی داشتم و رتبم متوسط بود و چون به رشته های تجربی علاقه نداشتم رشته هنری زدم و قبولم شدم( البته با سوابق یعنی معدل) هنوز مرددم که برم یا بمونم واسه کنکور هنر یا انسانی .. به نظر شما چکار کنم

  9. سلام وقت بخیر ی سوالی داشتم می گن ک دی می شع کنکور بدیم
    ی سوالی در این زمینه داشتم یعنی ما امتحان دی مدرسمون چی میشه اگه بریم کنکور بدیم ؟

  10. سلام من دانشجوی رشته ی تاریخ هستم یک ترم مرخصی تحصیلی با سنوات گرفتم و یه ترم هم مشروط شودم به نظر شما امیدی هست اگر بخونم می تونم واحد هاما داخل اون ۶ ترم باقی مانده جمع کنم
    کلا ۱۴۰ واحد داشتم الان ترن ۳ هستم و فقط ۸ واحد پاس کردم

    1. سلام وقت شما بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس پشتیبان از طریق واتساپ در تماس باشین
      09044431483

  11. سلام وقت بخیر من الان یازدهم انسانی هستم و می خوام تابستون امسال شروع کنم برای کنکور ک در کنارش کلاس قلم چی برم ب نظرتون خوبه؟ ک دهم یازدهم با هم بخونم می شع ی برنامه ریزی بهم بگین
    بعد چ کتاب تست بگیرم

    1. سلام وقت شما بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس پشتیبان از طریق واتساپ در تماس باشین
      09044431483

  12. سلام‌من‌دوازدهم‌تجربیم‌ و تو مدرسه نمونه دولتی درس میخونم از اونجایی که درس های عمومی حذف شده تمرکز مدرسه روی درس های تخصصی بیشتره و فشار خیلی زیاده از طرفی دو دلم و میخوام‌کنکور زبان بدم چون‌توی زیر شاخه های تجربیم‌چیزی نیست‌که هدفم باشه و قصد دارم مدرسم‌و عوض کنم‌برم‌دولتی تا فشار درسی و هم مالی کمتر بشه هم‌راحت تر برای کنکور زبان بخونم‌ولی دیگه بعدا نمیتونم‌در مورد کنکور‌تجربی تجدید نظر کنم و توش رتبه بالایی بیارم و سریعم‌باید تصمیم بگیرم‌و طی این هفته مدرسم و عوض کنم
    به نظرتون عوض کردن مدرسه و کنکور زبان‌ دادن با این شرایط کار درستیه؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس پشتیبان از طریق واتساپ در تماس باشین
      09044431483

  13. سلام و عرض ادب. من کارشناسی پرستاری دارم وشاغلم.مایلم دوباره امسال کنکور بدم اما از زمان دیپلمم حدود ۱۲ سال گذشته،بنظرتون میتونم با یه مطالعه خوب خودمو به کنکور امسال برسونم یا بی فایده است؟آخه خیلی از مطالب دوران دبیرستانو فراموش کردم

    1. سلام وقت عالی بخیر
      بله می توانید البته با یسری کتابهای جامع که خلاصه شده برای این کار هست.

  14. سلام من در هنرستان رشته معماری داخلی تحصیل می کنم و می خواستم که بدونم دانشگاه های بدون کنکور برای رشته ی من در اصفهان کدوم دانشگاه ها هست و باید برای این رشته باید کنکور ریاضی بدم درسته؟

  15. سلام من کارشناسی معماری دارم دیپلمم هم فنی حرفه ای معماریه. آیا من میتونم رشته حسابداری در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنم؟

  16. سلام خسته نباشید
    من امسال میخوام برای ورودی بهمن برای رشته روانشناسی غيرانتفاعی با سوابق تحصیلی اقدام کنم
    بنظرتون با معدل کتبی 13/5 شانس قبولی در دانشگاه غیر انتفاعی مشهد رو دارم؟

  17. سلام وقت بخیر
    ببخشید من رشته ام نرم افزار هست و مقطع کاردانی
    میخاستم بدونم برای کارشناسی میتونم تغییر رشته بدم به رشته طراحی داخلی یا فتوگرافیک و یا رشته های دیگه ؟ کلا امکان تغییر رشته هست یا خیر ؟

  18. سلام من ترم سه روانشناسی در دانشگاه پیام نور هستم میخواستم بدونم میتونم منی ک دانشگاه پیام نور درس خوندم برای لیسانس دانشگاه دولتی برم ؟

  19. سلام من کلاس یازدهمم کتاب تست گرفتم می خوام تست بزنم ولی اصن وقت نمی شع همین کتابای یازدهم باید بخونم
    می شع ی راهنمایی کنین چی کار کنم

  20. با سلام و عرض خسته نباشید
    من لیسانس معماری دارم شهریور 1401 فارغ التحصیل شدم تا بهمن 1401 معافیت تحصیلی دارم میخوام برای ارشد مهندسی عمران بخونم ، اگه برا ارشد کنکور بدم تا زمانی ک دانشگاه میرم غیبت سربازی میخورم یا خیر ممنون میشم از راهنماییتون.

  21. سلام وقتتون بخیر
    من مدرک کارشناسی حقوق دارم و الان واقعا نمی دونم چیکار کنم به نظر شما برم آزمون وکالت بدم یا ادامه درسم رو بخونم ارشد بگیرم اصلا اگه بخام آزمون وکالت بدم چه زمانی هست ؟ آزمون وکالت دوتاس؟ یکی برای قوه قضاییه ؟ یکی دادگستری؟ کدومو بهتره شرکت کنم . میشه یه مقدار من رو راهنمایی کنید؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      به نظرم اول شما این مقاله زیر رو مطالعه بفرمایید، بیشتر سوالات و ابهامات ذهنتون در مورد آزمون وکالت برطرف میشه. بعد در ادامه اگه سوالی داشتید، می تونید باز هم با کارشناسان ما تماس بگیرید، حتما شما رو راهنمایی خواهند کرد.
      https://www.daneshgozar.com/%d9%82%d8%a8%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟