تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

نام نویسی حدود ۱۰۱ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علیرضا کریمیان گفت: در نام نویسی آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از ۲۲ آبان آغاز شده و مهلت نام نویسی آزمون دکتری نیمه متمرکز پس از تمدید در سوم آذر به پایان می‌رسد. تا صبح امروز ۱۰۱   هزار نفر در این آزمون نام نویسی کرده اند.

او افزود: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوطه شرکت کند. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به نام نویسی کنند.

او ادامه داد: داوطلبان باید شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت و یک نسخه پرینت از تقاضانامه نام نویسی تهیه و نزد خود نگهداری کنند. داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند، زیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابه جایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.هم چنین شما جهت مشاوره می توانید با موسسه دانش گذار در ارتباط باشید.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟