تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

شناسایی سایت تبلیغ غیرقانونی مدارک دانشگاهی در دانشگاه آزاد

طهرانچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باشگاه خبرنگاران جوان – محمد مهدی طهرانچی درباره چگونگی استعلام مدارک دانشگاهی در دانشگاه آزاد گفت: تبلیغات غیر قانونی سلبریتی‌ها که در فضای مجازی برای فروش مدارک دانشگاهی انجام می‌شود در دانشگاه آزاد اسلامی ممکن نیست.

به گفته مسئولان دانشگاهی، تبلیغ کنندگان فروش مدرک کلاهبردارانی هستند که بابت دریافت مبلغ‌های گران قیمت در رشته‌های متفاوت به ویژه پزشکی برای داوطلبان مدرک دانشگاهی صادر می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی و مراجع انتظامی از شکایات انجام شده یکی از سایت‌های تبلیغ مدارک دانشگاهی که مرکز آن خارج از ایران و کارگذارانش در داخل کشور بودند شناسایی شد.

طهرانچی بیان کرد: در دو سال گذشته که سامانه دانشگاه آزاد اسلامی یکپارچه شده و سامانه استعلام مدارک دانشگاهی به آن متصل است و در اختیار وزارت علوم قرار دارد به هیچ وجه، امکان مدرک تقلبی در آن وجود ندارد و کلاهبرداری است.

طی چند ماه اخیر، سلبریتی‌ها و افراد مشهور ایرانی در صفحات مجازی تبلیغ‌هایی را برای فروش مدارک دانشگاهی از دانشگاه‌های معتبر کشور انجام داده اند که به گفته مسئولان وزارت علوم این موضوع غیر قانونی بوده و دستگیری کلاهبرداران را با پیگیری‌های مراجع انتظامی به همراه خواهد داشت.

او اضافه کرد: با دستگیری‌های انجام شده مراجع انتظامی، حجم گسترده تبلیغات غیر قانونی برای فروش مدارک دانشگاهی در صفحات مجازی که اخیرا رونق گرفته است به زودی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟