تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

شروع ثبت نام و انتخاب رشته در مقاطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

شروع ثبت نام کاردانی

طبق گفته مسئول معاونت امور آزمونهای سازمان سنجش، آغاز انتخاب رشته و ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۲۹ مرداد میباشد.

مروتی گفت: نام نویسی و انتخاب رشته از کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز ۲۹ خرداد آغاز می شود. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی منتشر می شود. داوطلبان با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط لازم می توانند در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به چگونگی پذیرش داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نام نویسی کنند.

به گفته مروتی زمان انتخاب رشته برای رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبانی که علاقه مند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است برای اطلاع از جزئیات از روز یکشنبه ۲۹ خرداد به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

مروتی گفت: مشاوره تحصیلی کاردانی ناپيوسته سال ۱۴۰۱  (برای آن دسته از مجموعه های نام نویسیی كه پذيرش آن ها با آزمون است) در روز جمعه ۴ شهریور برگزار می شود.

داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه یک شهریور با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان برای چاپ كارت و راهنمای شركت در آزمون اقدام کنند .

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟