تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

زمان کلاس های حضوری دانشگاه علامه طباطبایی مشخص شد

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نحوه برگزاری کلاس‌های ترم جاری اظهار کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در راستای سیاست‌های کلان ملی و سیاست‌های وزارت علوم پیش خواهد رفت و  سیاست کلی آموزش عالی این است که دانشگاه‌ها به سمت حضوری شدن کلی کلاس‌ها پیش روند.

معتمدی تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی این را داریم تا دوره‌های تحصیلات تکمیلی را به شکل حضوری کامل داشته باشیم، همچنین در حال برنامه ریزی هستیم تا دانشجویان کارشناسی هم در آینده به صورت حضوری به دانشگاه بیایند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه از اول آذر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه حضور می‌یابند، تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به صورت ترکیبی انجام دهیم، یعنی بخش اصلی آموزش‌ها به شیوه حضوری باشند. برنامه داریم تا احیانا اگر دانشجویان مشکلاتی داشته باشند و واکسیناسیون آن‌ها انجام نشده باشد یا … به صورت مجازی در کلاس‌های درس شرکت کنند.

معتمدی درباره چگونگی نحوه آموزش به دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی در ترم جاری گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد آموزش‌های حضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی را به روز‌های آتی موکول می‌کنیم؛ چرا که در حال حاضر برای اینکه بتوانیم آموزش‌های خود را در قالب حضوری ارائه دهیم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

او اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های ما حضور دانشجویان در خوابگاه هاست و قطعا نمی‌توانیم با همان تراکم قبلی اقدام به بازگشایی خوابگاه‌ها کنیم و بایستی در این زمینه تعداد دانشجویان را به ۴ یا ۳ یا یک نفر کاهش دهیم؛ بنابراین ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبایی به ما اجازه نمی‌دهد که شرایط حضور تمامی دانشجویان را در دانشگاه داشته باشیم، به همین علت منتظر بهبود شرایط ناشی از ویروس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟