تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

حراست دانشگاه حقی ندارد برای ضرب و شتم دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، پرسش و پاسخ دانشجویی پیرامون وضعیت امروز دانشگاه و اتفاقات اخیر با حضور محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، علیرضا وجهی معاون دانشجویی و دکتر بهرامی احسان معاون فرهنگی دانشگاه تهران امروز شنبه در محل دانشکده ادبیات تالار فردوسی برگزار شد.

در این نشست ابتدا نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی نکاتی را پیرامون وقایع اخیر دانشگاه مطرح کردند. نیک نژاد نماینده جنبش عدالتخواهی دانشجویی دانشگاه تهران اظهار کرد: گرفتن تلفن همراه و ضبط کارت دانشجویی هیچ وجه قانونی ندارد و به شدت محکوم است.

وی افزود: حراست دانشگاه هیچ حقی برای ضرب و شتم دانشجویان ندارد و کوتاهی دانشگاه از این امر باعث ایجاد شکاف بین دانشگاه و دانشجویان می‌شود.

دانشگاه تهران همچنان به شرایط عادی بازنگشته است

عرفان غلامعلی زاده نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به رئیس دانشگاه تهران گفت: حضورتان را بین دانشجویان ارج می‌نهیم.

وی افزود: پس از یک ماه برعکس باقی دانشگاه‌ها، دانشگاه تهران همچنان به شرایط عادی بازنگشته است، این نیز از مدیریت ضعیف نشات می‌گیرد.

فاطمه مفیدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حدود یک ماه در کشور شاهد اتفاقاتی هستیم که از فوت خانم امینی شروع شد و به طرز عجیب به تحریم کلاس‌ها و عصبانیت نیروهای تجزیه طلب شده است.

ما در کنار کارگران و اتباع و مردم مستضعف ایستادیم

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: شعار زن، زندگی و آزادی را در جایی شنیدم که یه بطری به سمت یک زن پرتاب می‌شد، در جایی شنیدم که یک مرد با خشم و نفرت به یک زنی فحاشی می‌کرد.

مفیدی در ادامه تصریح کرد: ما خودمونیم، طرفداران ایران. مثل شما لباس‌های سعودی و ایران اینترنشنال و جیش العدل و آمریکا به تن نکرده‌ایم. ما در سالیان گذشته در کنار کارگران و اتباع و مردم مستضعف و کارگران هفت تپه و هپکو ایستاده‌ایم. چطور می‌شود زمانی که در جنگ روایت‌ها قرار داریم، هیچ روایتی صحیحی از طرف دانشگاه وجود ندارد.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟