تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

بررسی مشکلات دانشجویان بین المللی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در دانشگاه تربیت مدرس ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویان بین المللی با معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

داداش‌پور با حضور در خوابگاه شهید مؤمن دانشگاه با جمعی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه تربیت‌مدرس دیدار و درباره مسائل و مشکلات اقامت آنان در کشور گفت‌وگو کرد.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با دانش گذار همراه شوید.

حل برخی مشکلات کنسولی، تسریع در صدور ویزاهای دانشجویی و رفع مشکلات رفاهی از مهمترین درخواست‌های دانشجویان بین‌المللی از رئیس سازمان امور دانشجویان در این دیدار دوستانه بود که دستورهای لازم برای پیگیری و رفع بخشی از این مشکلات در این بازدید صادر شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان پس از پایان این دیدار با حضور در دفتر معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن بررسی و مرور درخواست‌های دانشجویان بین‌المللی خواستار رسیدگی بیشتر و تسریع در پیگیری برای تحقق برخی از درخواست‌های این دانشجویان و رسیدگی ویژه به امور دانشجویان متأهل شد.

گفتنی است؛ در این بازدید دکتر سلمان پور معاون بورس و امور دانشجویان خارج، دکتر رازقی مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جمعی از مدیران این معاونت و نیز مدیر روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند.

هر زمان احساس کردید در هر زمینه ای نیاز به راهمنایی دارید مشاوران تحصیلی تلفنی و مشاوران تحصیلی آنلاین با چت رایگان در دانش گذار آماده هستند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند .

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟