تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

دریافت فوری مدرک کارشناسی ارشد * فوق لیسانس سریع

مقطع کارشناسی ارشد یکی از محبوب ترین دوره های تحصیلات تکمیلی است که متقاضیان زیادی دارد. داوطلبان برای شرکت در این مقطع باید از طریق کنکور سراسری کارشناسی ارشد که هر ساله برگزار می شود در این مقطع ثبت نام کنند و یا با صرف هزینه در دانشگاه های آزاد یا غیرانتفاعی در این مقطع تحصیل خود را ادامه دهند. اما در بین آنها افرادی هستند که به دلایلی نمی توانند در این سطح حضور داشته باشند یا زمان کافی برای تکمیل دوره ها را ندارند. در این صورت دریافت فوری مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس را به چنین افرادی پیشنهاد می کنیم. گرفتن مدرک فوق لیسانس فوری زمان اخذ مدرک را کوتاه می کند و این افراد می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، مهاجرت کنند، حقوق خود را افزایش دهند و … .

دریافت فوری مدرک فوق لیسانس

دریافت مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس فوری

گاهی برخی از متقاضیان بنا به دلایلی می خواهند مدرک کارشناسی ارشد خود را به صورت جعلی دریافت کنند و به خرید مدرک کارشناسی ارشد روی می آورند. ولی باید گفت که این روش اصلا راه حل خوب و مناسبی نیست، همکاران ما در مجموعه دانش گذار تمام تلاش خود را می کنند تا دریافت مدرک کارشناسی ارشد در کمترین زمان ممکن و معتبر را برای شما فراهم کنند. این در حالی است که فرآیند صدور مدرک از دانشگاه یک فرآیند اداری است و گاهی اوقات برای تکمیل مراحل اداری زمان بیشتری نیاز است. لذا جهت اطلاع دقیق از زمان مورد نیاز جهت دریافت مدرک فوق لیسانس قانونی و معتبر با مشاورین ما در دانش گذار تماس حاصل فرمایید.

بسیاری از افرادی که نیاز به اخذ مدرک کارشناسی ارشد دارند به دلیل شرایط مختلف مانند مهاجرت، تجارت و یا پیشرفت تحصیلی زمان زیادی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و تحصیل در دانشگاه برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و قانونی ندارند. بنابراین باید بدانید که موسسه مشاوره تحصیلی دانش گذار مدرک کارشناسی ارشد قابل استعلام و قانونی را به صورت منظم و با کیفیت و اطمینان بالا و کاملا قانونی ارائه می دهد. داوطلبانی که قصد دریافت مدرک فوق لیسانس فوری را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت کارشناسی ارشد با کارشناسان ما تماس بگیرند.

گرفتن مدرک کارشناسی ارشد فوری و سریع از دانشگاه آزاد

گرفتن فوری مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد نیز بسیار پرطرفدار است. از آنجایی که مقطع فوق لیسانس تحصیلات تکمیلی است، اکثر افراد برای افزایش حقوق و یا مهاجرت این مدرک را دریافت می کنند. بهترین مدرک برای رسیدن به این اهداف، مدرک کارشناسی ارشد قانونی و معتبر از دانشگاه آزاد است. این مدرک همراه با ریز نمرات و استعلام است و قابل ترجمه برای ارسال به سفارت می باشد.

دریافت فوری مدرک کارشناسی ارشد
دریافت فوری مدرک فوق لیسانس

دریافت فوری مدرک فوق لیسانس از دانشگاه غیرانتفاعی

اخذ و دریافت مدرک کارشناسی ارشد از طریق ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی نیز یکی از مدارک معتبری است که می توانید برای ارائه به هر موسسه و شرکتی استفاده کنید. مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی با مدرک دانشگاه آزاد تفاوتی ندارد و تنها تفاوت این دو در هزینه صدور است. برای اطلاع از سریع ترین راه گرفتن مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس از دانشگاه های غیرانتفاعی با مشاورین ما تماس بگیرید.

مزایای اخذ مدرک کارشناسی ارشد در کمترین زمان ممکن

همان طور که در بالا اشاره کردیم، دریافت فوری مدرک کارشناسی ارشد اغلب برای اهدافی مانند افزایش حقوق، استخدام در سازمان های دولتی و خصوصی و مهاجرت قانونی انجام می شود. پس با جستجوی ساده متوجه می شوید که برای تحصیل در این دانشگاه ها نیازی به صرف زمان و هزینه ندارید، می توانید مدرک مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید و از آن برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

پس از اخذ مدرک فوق لیسانس فوری می توانید از آن برای ارتقاء مدرک و افزایش حقوق و وضعیت استخدامی خود و همچنین کار در سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی استفاده کنید. همچنین افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند با ارائه مدرک کارشناسی ارشد معتبر در رشته کشور مورد نظر ویزای کار و تحصیل دریافت کنند. در این گزارش به شما روشی معرفی می کنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه مدرک کارشناسی ارشد رشته مورد نظر خود را کسب کنید.

دریافت فوری مدرک فوق لیسانس
دریافت فوری مدرک کارشناسی ارشد

خرید مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس قانونی و معتبر ، واقعیت یا دروغ !

متأسفانه جعل مدارک تحصیلی در سطوح مختلف از جمله فروش مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس ، دیپلم، پیش دانشگاهی، کاردانی، لیسانس و دکتری انجام می شود که قانون آن را مجاز نمی داند و این حرکت نمی تواند پاسخگوی قانون باشد. مجرمان معمولاً ادعا می کنند که می توانند هر مدرکی را که مشتری می خواهد تهیه و ایجاد کنند و تنها کاری که مشتری باید انجام دهد انتخاب رشته و مقطع است.

نکته دیگر در مورد خرید مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس این است که در بسیاری از نمونه های خرید و فروش مدرک کارشناسی ارشد نام دانشگاه های نامعتبر به چشم می خورد. نگرانی در مورد خرید و فروش مدرک کارشناسی ارشد تنها به یک دانشگاه محدود نمی شود و بسیاری از آنها برای مقاطع تحصیلات تکمیلی و پیش دانشگاهی نیز اعمال می شود.
احتمالاً چیزهای زیادی شنیده اید که می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه، یک هفته یا کمتر با خرید مدرک کارشناسی ارشد و فوق لیسانس صاحب مدرک شوید! اگر هدف شما یک مدرک فقط نامی است که برای هدف خاصی استفاده نمی شود، با پرداخت هزینه و خرید مدرک فوق لیسانس به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. اما بهتر است با خودتان روراست باشید، هدف شما از ادامه تحصیلات عالی، افزایش مهارت و تجربه است.

بسته به اینکه دوره ارشد یا فوق لیسانس خود را کجا و چگونه گذرانده اید، مدرک شما ارزشیابی می شود. اعتبار دوره های تحصیلات تکمیلی مهمترین چیزی است که باید در اولویت قرار گیرد.

چرا گرفتن مدرک لیسانس مهم است؟

مدرک کارشناسی ارشد در ایران یکی از پرکاربردترین مدارک است و برای استخدام سالانه توسط سازمان های دولتی مورد نیاز است. برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به این مدرک نیاز خواهید داشت، همچنین می توان از آن برای مهاجرت به خارج از کشور استفاده کرد زیرا کاملا معتبر است و توسط قوه قضاییه قابل ترجمه است. حتی اگر قبلاً در یک شرکت یا سازمان دولتی با مدرک لیسانس یا کاردانی استخدام شده اید، ارائه مدرک ارشد غیرانتفاعی می تواند به شما در گرفتن ترفیع و افزایش حقوق کمک کند. علاوه بر تمامی این اپلیکیشن ها، کسب مدرک باعث افزایش شهرت شما در محیط کار و خانواده می شود.

شرایط دریافت فوری مدرک لیسانس معتبر و قانونی

این وسوسه عجیبی است که در کمتر از چند ماه یک مدرک فوق لیسانس معتبر داشته باشید و بتوانید از آن برای استخدام در یک سازمان دولتی یا شرکت خصوصی استفاده کنید یا آن را برای ارتقاء یا افزایش حقوق به محل کار خود ارائه دهید. شاید این آرزوی بسیاری از جوانان در این دوران باشد که به آنها کمک کنند تا در عرض چند ماه به هدف خود که مدرک دانشگاهی است برسند. ما اینجا هستیم تا به شما در رسیدن به رویاها و اهداف خود کمک کنیم. برای دریافت مدرک فوق لیسانس و کارشناسی ارشد باید مجموعه ای از شرایط را رعایت کنید. مثلاً باید چهار سال از دریافت مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی گذشته باشد.

برای آقایان نیز کارت پایان خدمت الزامی است. برای اخذ فوری مدرک فوق لیسانس باید چندین قطعه عکس، مدرک لیسانس بدون پیوست و مدرک پیش دانشگاهی پیوسته به همراه کارت پایان خدمت آقا به اطلاعات مدرک ارسال شود.

4 پاسخ

  1. سلام عرض ادب و احترام خدمت شما وقت تان بخیر امید که صحت کامل داشته باشید. میشه همرایتان تماس بگیرم و راجعه به خرید مدرک کارشناسی ارشد سوال صحبت داشته باشم

    1. سلام و سپاس از شما
      جهت هرگونه سوال درخصوص خرید مدرک کارشناسی ارشد و اعتبار سنجی فروشندگان مدرک میتوانید با شماره تماس درج شده در سایت 02191030891 تماس حاصل نمایید.

  2. سلام
    من برای اینکه بتونم مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رو بگیرم چقدر باید زمان بزارم؟ آیا شما میتونین این زمان رو کمترش کنید؟

    1. شما برای گذراندی ارشد مدیریت باید 32 واحد درسی رو پاس کنید که حدودا 2 سال و به عبارتی 4 ترم زمان خواهد برد، کارشناسان ما میتونن با راهنمایی های خودشون این زمان رو برای شما کمترش کنن، لطفا از طریق گفتگوی آنلاین و یا تلفنی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟