تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

بهترین مدارک تحصیلی برای مهاجرت به آمریکا و کانادا

فهرست محتوا
مدارک لازم برای مهاجرت به آمریکا و کانادا
مدارک لازم برای مهاجرت به آمریکا و کانادا
مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا و آمریکا

مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا نقش مهمی در پذیرش اقامت در این کشور اروپایی ایفا می کنند. شما می توانید، با استفاده از مدرک تحصیلی خود شانس اقامت در این کشورها را داشته باشید؛ مشروط به این که مدارک تحصیلی شما مورد قبول این کشورها واقع شده در میان رشته های کمیاب و پرکاربرد آن ها قرار بگیرند. در نقاط مختلف کشورهای پیشرفته اروپایی افراد با انواع رشته های تحصیلی مشغول به فعالیت هستند. برای این که مسیر تحصیلی خود را با هدف مهاجرت به آمریکا یا کانادا مشخص کنید، تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا

این روش مهاجرت یکی از ساده ترین روش هایی است که شانس اقامت در این کشور پیشرفته را برای شما فراهم می کند. مهاجرین تحصیلی باید با استفاده از ویزاهای دانشجویی سطح M و F برای این منظور اقدام کرده و مدارک تحصیلی برای مهاجرت به آمریکا را به سازمان های ذی ربط ارائه دهند.

برای اخذ این ویزاها، اغلب مصاحبه های حضوری با افراد برگزار می شود که در طول آن ها اهداف و خواسته های آن ها برای تحصیل در این کشورها به دقت بررسی خواهد شد. پیشرفت های روز افزون دانشگاه های این کشور همواره دانشجویان بسیاری را برای حضور در این عرصه های علمی ترغیب می کند. گذشته از این این ویزاهای تحصیلی بهترین راه برای گرفتن اقامت در این کشور به شمار می روند.

5 حوزه برتر تحصیلی برای مهاجرت به آمریکا

مدارک تحصیلی برای مهاجرت به آمریکا دسته بندی های گوناگونی دارند. اما برخی از آن ها در این کشورها با استقبال بیشتری رو به رو می شوند. دارندگان این مدارک تحصیلی شانس بالایی برای استفاده از روش های مهاجرتی فنی و حرفه ای و دریافت تاییدیه wes خواهند داشت. این 5 حوزه به شرح زیر می باشند:

  1. رشته های مدیریت کسب و کار
  2. رشته های مهندسی
  3. رشته های ریاضیات
  4. رشته های کامپیوتری
  5. رشته علوم اجتماعی، علوم طبیعی و زیستی
مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا
مدارک تحصیلی برای مهاجرت به آمریکا

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا و آمریکا

برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای مانند کانادا باید به دنبال نیازهای این کشورها بگردید. در صورتی که رشته تحصیلی شما نیازهای شغلی این کشورها را برآورده کند، بدون شک از امکانات مهاجرتی آن ها بهره مند خواهید شد. شما می توانید، با در نظر گرفتن سابقه تحصیلی خود، رشته مورد نظر را برای مهاجرت به این کشور اپلای کنید. رشته های زیر با در نظر گرفتن بازار کار کانادا، برای مهاجرت به این کشورها انتخاب می شوند:

  1. شاخه های پزشکی: رشته هایی مانند دندانپزشکی، مامایی، داروسازی، روانشناسی، پرستاری و پزشکی عمومی در این شاخه دسته بندی شده و از بهترین مدارک تحصیلی برای حضور در این کشور به شمار می روند.
  2. شاخه های مهندسی: مهندسی معماری، عمرانی، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی ai، مهندسی مکانیک و مهندسی زیست محیطی از بهترین رشته های قابل پذیرش در این کشور به شمار می روند.
  3. سایر شاخه های تحصیلی: رشته هایی مانند مدیریت پروژه، مدیریت بازرگانی، زبان شناسی، حقوق بین المللی، جامعه شناسی، طراحی لباس، روابط عمومی، تربیت بدنی و حقوق از مهمترین شاخه های علوم انسانی و اجتماعی به شمار می روند.

همچنین بخوانید:
تاییدیه wes آمریکا
قبولی آزمون وکالت
ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

شما می توانید، با تحصیل در هر یک از این رشته ها، مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا را فراهم کرده و برای ادامه تحصیل و یا داشتن شغل در این کشورها آماده شوید. البته در صورتی که رشته تحصیلی شما در میان این شاخه ها وجود ندارد، باز هم شانسی برای مهاجرت به این کشورها خواهید داشت.

پول ساز ترین رشته های تحصیلی در کانادا

در میان مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفتن میزان درآمد هر یک از این رشته ها نیز یکی از مهمترین اصول به شمار می رود. برای این که میانگین درآمد آینده کاری خود را در این کشور برآورد کنید، باید به میزان درآمد هر یک از رشته های فعال در این کشورها توجه داشته باشید. فهرست برخی از پولسازترین رشته های تحصیلی کشور کانادا را در زیر مشاهده می کنید:

  1. رشته دندانپزشکی
  2. رشته پرستاری
  3. رشته مهندسی عمران
  4. رشته مدیریت تاسیسات و خدمات
  5. رشته های حقوق و وکالت
  6. رشته های مدیریت مهندسی
  7. مهندسی برق
  8. مدیریت مالی
  9. مهندسی نرم افزار
  10. مامایی
مدارک تحصیلی لازم برای مهاجرت به آمریکا
مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

رشته های نام برده شده به ترتیب بیشترین درآمد را برای مهاجرین این کشور فراهم می کنند.

نکات انتخاب بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا

گذشته از مدرک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا و کانادا باید به چند فاکتور مهم برای حضور در این کشورها و استفاده از موقعیت های تحصیلی آن ها دقت کنید. اول از همه سابقه تحصیلی و رشته تحصیلی فعلی خود را مشخص کرده و برمبنای آن یکی از شاخه های تحصیلی موجود در این کشور را گزینش کنید. به این ترتیب کار شما برای ادامه تحصیل در کانادا ساده تر خواهد شد.

اگرچه سطح درآمد یک مولفه مهم برای انتخاب شغل به شمار میرود، اما در این خصوص در نظر گرفتن علایق و رویاهای فردی نیز برای آینده ای موفق تر مهم تلقی می شود. پس از علایق و انتظاراتی که از شغل و فعالیت حرفه ای آینده تان دارید، جنبه های مالی و درآمد آن را نیز بررسی کنید.

برای انتخاب یک رشته باید حتما بازار کار مربوط به این کشورها را بررسی کرده. و با درنظر گرفتن نیازهای موجود یکی از مدارک تحصیلی را برای ادامه تحصیل در این کشور گزینش کنید.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص مدارک لازم برای ویزای تحصیلی آمریکا و کانادا اطلاعاتی را بررسی کردیم. اگرچه استفاده از ویزاهای تحصیلی برای حضور در این کشورها بسیار مهم تلقی می شود، اما داشتن اطلاعات کافی برای انجام صحیح انتخاب رشته در این کشورها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر توصیه می کنیم، با آگاهی بیشتری برای تحصیل در این کشورها اقدام کنید و حتما با یک مشاور تحصیلی مشورت نمایید. تحصیل در دانشگاه های کانادایی و آمریکایی، شرایط منحصربه فردی برای شما بوجود می آورد. حضور در بهترین عرصه های علمی، کسب با ارزش ترین مدارک دانشگاهی و بهره مندی از مزایای شغلی پس از پایان دوره تحصیلات از مهمترین مزایای تحصیل در این کشورها به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟