تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی از طریق دریافت تاییدیه wes کانادا

فهرست محتوا
بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا

در سال های اخیر بسیاری از افراد در داخل کشور برای مهاجرت به کشورهای خارجی اقدام کرده اند. فرصت های شغلی و تحصیلی فوق العاده ای که در کشور کانادا برای متقاضیان وجود دارد، همواره دانشجویان را برای حضور در عرصه های تحصیلی این کشور ترغیب می کند. این روزها کانادا در میان کشورهای مهاجر پذیر جایگاه مهمی دارد و بسیاری از افراد را در رده های سنی مختلف جذب می کند. اما برخی از رشته های دانشگاهی در این کشور پذیرش بیشتری داشته و آینده کاری مطلوب تری برای علاقه مندان به همراه می آورد. برخی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا را در ادامه این مقاله از سایت مشاوره تحصیلی دانش گذار بررسی می کنیم.

بهترین رشته های مهندسی برای مهاجرت به کانادا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا بر اساس نیازهای این کشور به نیروهای متخصص تعیین می شوند. برخی از این رشته ها در شاخه مهندسی بوده و برای متقاضیان در این زیرگروه تحصیلی ارائه می شوند. برخی از این رشته ها به شرح زیر هستند:

  1. رشته معماری
  2. رشته مهندسی عمران
  3. مهندسی کامپیوتر
  4. رشته های هوش مصنوعی
  5. مهندسی محیط زیست
  6. مهندسی مکانیک

هر یک از این رشته ها بسته به نظر و خواست افراد انتخاب می شوند. هزینه تحصیل در هر یک از رشته های نام برده شده متفاوت است. به علاوه برای برخی از این شاخه های تحصیلی از شرایط بورسیه برای متقاضیان استفاده می شود.

بهترین رشته های پزشکی

در کشور کانادا جذب نیرو در شاخه های پزشکی و علوم تجربی بسیار بالا است. نیروها در شاخه های تحصیلی داروسازی، روانشناسی، دندانپزشکی، پرستاری، پزشکی و مامایی جذب شده و در دانشگاه های مربوطه مشغول به تحصیل می شوند.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا
بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

سایر رشته های مورد نیاز در کشور کانادا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا در شاخه های متفرقه شامل موارد زیر هستند:

  1. رشته ام بی ای
  2. حسابداری
  3. رشته هنر و زیرگروه های مربوط به آن
  4. مدیریت پروژه
  5. مدیریت بازرگانی
  6. زبان شناسی
  7. حقوق بین المللی
  8. طراحی لباس
  9. رشته تربیت بدنی
  10. جامعه شناسی
  11. روابط عمومی
  12. حقوق و شاخه های مربوطه

بازار کار هر یک از شاخه های تحصیلی نام برده شده در کشور کانادا بسیار عالی است. همین مسئله این فرصت را در اختیار فارغ التحصیلان این کشور قرار می دهد که بلافاصله پس از تکمیل مراحل تحصیل وارد بازار کار شوند. دریافت تاییدیه wes و پذیرش در رشته های دانشگاهی کانادا در هر یک از کالج های این کشور متفاوت است. هر یک از دانشگاه ها بر حسب نیاز خود در برخی رشته ها دانشجو پذیرش می کنند.

پذیرش دانشگاه های کانادایی

دانشگاه بریتیش کلمبیا در این کشور طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را در دسترس دانشجویان قرار می دهد. این دانشگاه در دو شهر ونکوور و اوکناگن دایر بوده و دانشجویان در رشته های مختلفی پذیرش می کند. این دانشگاه هر یک از این رشته ها را در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. رشته های مهندسی، پزشکی، هنر و موسیقی و… در این دانشگاه ها ارائه شده و دانشجو می پذیرند.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا با دریافت تاییدیه wes
بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

دانشگاه سایمون فریزر در کانادا نیز در رشته های علوم مهندسی، علوم اقتصادی و بازار کار دانشجو می پذیرد. این دانشگاه نیز در کشور کانادا از اعتبار قابل توجهی برخوردار بوده و دانشجویان بسیار زیادی را پذیرش می کند. دانشگاه تورنتو در کشور کانادا نیز امتیاز بسیار زیادی در سر تا سر جهان دارد. این دانشگاه در رنک 25 جهانی قرار می گیرد. طیف وسیعی از رشته های علوم و هنر، رشته های مهندسی و علوم کاربردی در این دانشگاه ارائه می شوند و پذیرش بالایی در این رشته ها وجود دارد.

در این میان دانشگاه یورک کانادا نیز پذیرش دانشجوی بسیار بالایی دارد. بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا در دانشگاه یورک شامل رشته های فیزیک، فلسفه، موسیقی، حقوق، مدیریت، حسابداری و… هستند که مورد توجه دانشجویان سر تا سر دنیا قرار گرفته اند. در دانشگاه ساسکاچوان نیز پذیرش دانشجوی بسیار بالایی انجام می گیرد. رشته هایی مانند علوم دامی، زیست شناسی، بیوشیمی، مهندسی برق و… در این دانشگاه پذیرش می شوند.

آشنایی با پردرآمدترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت کانادا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا باید درآمدزایی متناسبی برای افراد مشغول به تحصیل داشته باشند. برخی از این رشته های پولساز به شرح زیر هستند:

  • رشته دندان پزشکی با 145000 دلار درآمد در سال در صدر جدول رشته های پردرآمد کانادایی قرار می گیرد.
  • رشته پرستاری با درآمد 78000 دلار در سال نیز از رشته های پر درآمد در کشور کانادا به شمار می رود.
  • رشته مهندسی عمران نیز در این کشور از درآمد بالایی برخوردار است. درآمد این مشاغل در سال 75000 دلار است.
  • رشته های حقوق و وکالت در این کشور با بیشتر از 100000 دلار درآمد در سال به عنوان پولسازترین مشاغل کانادایی معرفی می شوند.
  • از بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا در شاخه های پزشکی می توان به رشته مامایی اشاره کرد؛ این رشته در سال 88000 دلار درآمد برای متقاضیان به همراه دارد.

علاوه بر موارد نام برده شده رشته های تغذیه، رشته برق و پزشکی نیز در این کشور از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از رشته های فوق به سبب نیاز بالایی که در کشور کانادا به آن ها دارند، با شرایط بورسیه همراه هستند. بر اساس شرایط بورسیه دانشجویی، وام ها و کمک های مالی بسیاری برای شرکت در این رشته های تحصیلی در کانادا وجود دارد.

جمع بندی نهایی

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا در شاخه های مختلفی ارائه می شوند. هر یک از این رشته ها از اهمیت بسیار زیادی در کشور کانادا برخوردار هستند. کشور کانادا برای فراهم کردن نیروهای مورد نیاز خود از کشورهای دیگر نیرو می پذیرد. همین مسئله فرصت هایی برای مهاجرت تحصیلی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این روزها بهترین راه حل مهاجرتی از کشور ما، مهاجرت تحصیلی در مقاطع دانشگاهی است. در این روش هزینه های مهاجرت به حداقل می رسند. به علاوه قوانین مهاجرت تحصیلی امکاناتی برای اقامت خانواده های دانشجویان نیز فراهم می کند که مزایای بی شماری برای متقاضیان به همراه می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟