تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

اپلای دانشگاه های کانادا * اخذ پذیرش تحصیلی کانادا

فهرست محتوا
اپلای دانشگاه های کانادا

کشور کانادا از استانداردهای آموزشی بسیار زیادی برخوردار است و به همین خاطر تحصیل در این کشور و اخذ پذیرش تحصیلی کانادا مورد توجه بسیاری از علاقه مندان در سر تا سر دنیا قرار گرفته است. برای اپلای کانادا باید به شرایط و ضوابط تحصیل در این کشور توجه داشته باشید. در این خصوص آماده کردن مدارک مهاجرتی تحصیلی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از این شرایط تحصیلی شانس دریافت اقامت دائمی این کشور نیز افزایش پیدا می کند.

عوامل تاثیرگذار در دریافت ویزای تحصیلی کانادا

برای این که شانس شما در دریافت ویزای تحصیلی این کشور و دریافت تاییدیه wes افزایش پیدا کند، در نظر گرفتن چند فاکتور زیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است:

  1. نمرات زبان بالا
  2. داشتن 6 ماه اعتبار پاسپورت
  3. در دست داشتن پذیرش یک مرکز آموزش عالی در کشور کانادا که مورد تایید اداره مهاجرت باشد،
  4. نداشتن سو پیشینه
  5. توان مالی مورد نیاز برای پرداخت هزینه های یک سال زندگی در کشور کانادا
  6. معدل بالای تحصیلی در همه مقاطع
  7. داشتن معرفی نامه از اساتید معتبر مراکز آموزش عالی کشور کانادا
  8. ارائه مدارکی برای اثبات عدم حضور در کشور کانادا پس از پایان دوران تحصیل،
  9. داشتن برنامه تحصیلی دقیق
  10. مدارک مربوط به مقالات معتبر
اخذ پذیرش تحصیلی کانادا
اپلای دانشگاه های کانادا

اپلای دانشگاه های کانادا چه مزایایی دارد؟

این روزها بسیاری از متقاضیان برای دریافت ویزای تحصیلی، کشور کانادا را انتخاب می کنند. بسیاری از دلایل علاقه مندان را به سوی کشور کانادا می کشاند. از مزایای مهمی که تحصیل در کانادا برای دانشجویان به ارمغان می آورد، هزینه های پایین تحصیلات در این کشور است. شما می توانید، با کمترین هزینه ها شانس حضور در برترین دانشگاه های جهانی را داشته باشید. به علاوه اعتبار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور بسیار بالا است و مدارک دریافتی از کالج های این کشور در سر تا سر جهان معتبر هستند.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا، امکان دریافت شغل را نیز برای متقاضیان فراهم می کند. به این ترتیب افراد در ضمن تحصیل در این کشور امکانات درآمد زایی را نیز در دسترس خواهند داشت. شما می توانید از ویزای مولتی این کشور برای دریافت اقامت همسر و فرزندان خود و اجازه کار و تحصیل برای همسر و فرزندان خود در کانادا استفاده کنید. به این ترتیب شانس اقامت خانوادگی در این کشور را به دست می آورید.

یکی از مهمترین مزایای اپلای کانادا شرایط ویژه پس از پایان تحصیل در این کشور است. در صورتی که از یکی از دانشگاه های رسمی این کشور فارغ التحصیل شوید، بلافاصله پس از پایان دوره تحصیل خود می توانید مشغول به کار شده و درآمد داشته باشید.

روش های مهاجرت تحصیلی به کانادا

اپلای دانشگاه های کانادا تنها یکی از روش های مهاجرت تحصیلی به این کشور است. در این زمینه راهکارهایی مانند دریافت ویزای دانش آموزی نیز برای متقاضیان در رده های سنی پایین تر مورد توجه قرار می گیرند. متقاضیانی که در سنین زیر 18 سال برای تحصیل به این کشور اقدام می کنند شامل ویزای دانش آموزی کانادا می شوند.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا در مقطع دانش آموزی، باید از طریق پدر و مادر یا سرپرست فرد انجام شود. سرپرستان باید اثبات کنند که توان پرداخت هزینه های تحصیل فرزند خود را در این کشور دارند. به این ترتیب اپلای کانادا برای دریافت ویزای تحصیلی دانش آموزی با موفقیت انجام می گیرد. در سال های اخیر شرایط تحصیل در این کشور با کمی تغییرات همراه شده است. از جمله این تغییرات می توان به شانس دریافت ویزا بدون مدرک زبان اشاره کرد. به این ترتیب شما می توانید بدون مدرک زبان در دانشگاه های این کشور حضور پیدا کرده و پیش از آغاز دوره تحصیل خود واحدهای درس زبان را پشت سر بگذارید.

مدارک مورد نیاز برای اپلای کانادا

اپلای دانشگاه های کانادا با استفاده از مدارک به خصوصی انجام می گیرد. در این خصوص باید مدارک زیر را فراهم کنید:

  1. اسکن های گذرنامه با اعتبار 6 ماهه
  2. اسکن شناسنامه ترجمه شده
  3. 2 قطعه عکس با ابعاد 3.5*4.5
  4. مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا به علاوه ترجمه و ریز نمرات مربوط به آن ها
  5. مدارک مهارت زبانی آیلتس، تافل و…
  6. مدارک مبتنی بر توان مالی دانشجو و دانش آموز برای ویزای کانادا
  7. رسید پرداختی شهریه دانشگاه کانادا

هر یک از مدارک یاد شده بر مبنای مقطع تحصیلی مورد نظر و نوع دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا
اپلای دانشگاه های کانادا

هزینه تحصیل در کشور کانادا

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا با هزینه های به خصوصی همراه است. برای اپلای این کشور باید به هزینه های مربوط به مدارس و دانشگاه های آن نیز توجه داشته باشید. این هزینه ها با در نظر گرفتن مقطع تحصیلی متقاضیان تغییر می کنند. به علاوه هر یک از دانشگاه ها و مدارس این کشور هزینه های به خصوصی دارند و شرایط تحصیل در آن ها متفاوت است. به طور کلی هزینه تحصیل در مدارس ابتدایی این کشور 10 الی 16 هزار دلار در سال است که بسته به نوع مدرسه تغییر می کند.

در مقطع دبیرستان این هزینه ها 12 تا 16 هزار دلار خواهند بود. این نرخ برای مدارس دولتی است و تحصیل در مدارس خصوصی هزینه های بیشتری به همراه دارد. اپلای کانادا برای کالج های این کشور نیز با هزینه 12 هزار دلار در سال انجام می شود. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در هر یک از کالج ها بین 6 تا 29 هزار دلار برآورد شده و برای مقطع کارشناسی ارشد 13 تا 22 هزار دلار خواهد بود. بیشترین هزینه برای اپلای دانشگاه های کانادا مربوط به مقطع دکترا است که در حدود 40 هزار دلار تعیین می شود.

همچنین بخوانید: بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا

جمع بندی

در این مطلب در خصوص شرایط اخذ پذیرش تحصیلی کانادا نکاتی را بررسی کردیم که به علاقه مندان کمک می کند در این مسیر آگاهانه تر گام بردارند. اگر شما هم می خواهید شانس تحصیل در بهترین دانشگاه های بین المللی را به دست آورید، کشور کانادا بهترین گزینه پیش رو است. در بخش هایی از این مطلب در خصوص هزینه های تحصیل در این کشور در طول هر سال نیز اطلاعات دقیقی را بررسی کردیم که شما را برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا بیشتر راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟