تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، اولین نشست کارگروه تخصصی رصد و پایش فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری در این نشست طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و دکتر باهنر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دوره کنونی، توجه به رصد و پایش وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و دانشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: ضرورت پرداختن به این موضوع آن چنان است که به عنوان یکی از تکالیف این حوزه در سند تحول دولت مردمی مورد تأکید قرار گرفته است لذا تصمیم گرفته شد تا با بهره گیری از ظرفیت صاحب نظران دانشگاهی و افراد متخصص در این زمینه در قالب کارگروه تخصصی به آن پرداخته شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در ادامه سخنان خود افزود: متأسفانه در حال حاضر داده‌های جامع، متقن و قابل اتکایی در خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در دسترس نداریم. از این رو می‌بایست در این زمینه کار شود.

هم چنین سایت مشاوره تحصیلی دانش گذار در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی آماده پاسخ به تمامی سوالهای شما میی باشد.

کلانتری گفت: از این کارگروه انتظار می‌رود تا نسبت به احصاء مؤلفه‌های اولویت دار فرهنگی و اجتماعی و تعیین راهکارهای سنجش آن اقدام نمایند.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟