تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد!

نشست معاونان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، این نشست دو روزه نخستین جلسه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دولت سیزدهم است و در راستای سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت و استماع نظرات معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود.

در این نشست معاونان، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت می پردازد.

سخنرانی دکتر بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رکوفیان مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت از جمله برنامه‌های روز نخست است.

در بخش دوم برنامه‌های روز نخست، همچنین دکتر احمدی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت به تشریح برنامه‌های این اداره می‌پردازد. و همچنین دکتر باقری رئیس مرکز قرآن و عترت در خصوص مسائل مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سخنرانی خواهد کرد.

در این جلسه معاونان دکتر وحید صرامی دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و نیز اسماعیل عجم مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی درخصوص موضوعات مربوطه دقایقی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در پایان جلسه معاونان نخست حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در خصوص اهمیت موضوع نماز و لزوم ترویج این فرهنگ به سخنرانی خواهد پرداخت. و در نهایت فیلم سینمایی منصور که به ویژگی‌های شخصیتی شهید ستاری می پردازد، به نمایش در می‌آید.

تشریح طرح و برنامه‌های اداره کل دانشجویی و همچنین برنامه‌های صندوق رفاه با حضور حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مسایل صنفی و رفاهی دانشجویان و همچنین سخنرانی دکتر بانکی پور نماینده مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟