تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

آغاز نام نویسی غیر حضوری برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر

نام نویسی غیرحضوری برای پذیرفته شدگان

بنا به گفته مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، تمامی پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر نوبت 22 ام این دانشگاه از تاریخ 10 تا 16 شهریور ماه سال جاری می توانند با مراجعه به وب سایت و سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir برای نام نویسی غیرحضوری خود اقدام نمایند.

گزارش روابط عمومی در رابطه با نام نویسی غیر حضوری

به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان نام نویسی اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته و نرم افزار محاسبه معدل کل دیپلم لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود) و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام نام نویسی غیرحضوری بارگذاری کنند.

سخن پایانی

مدیرکل روابط عمومی تاریخ نام نویسی حضوری را از ۱۲ لغایت ۱۶ شهریورماه اعلام کرد و افزود: دانشجو پس از نام نویسی اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.

وی همچنین تاریخ درخواست مهمانی دانشجویان را از ۱۲ لغایت ۱۶ شهریورماه و زمان انتخاب واحد را از ۱۲ لغایت ۱۹ شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟