تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی دو اصل سازمان امور دانشجویان

 هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با روسای ادارات این سازمان برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: دانشجو یکی از مهم‌ترین ارکان نظام دانشگاهی است و ما مفتخر هستیم که در سازمان امور دانشجویان توفیق خدمت‌رسانی به این عزیزان را داریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها در جهت بهبود خدمات‌رسانی به دانشجویان است؛ اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات یادگیری و تکریم کارکنان به جهت خدمت‌رسانی دلسوزانه به دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته است.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه افزود: مشتاق شنیدن ایده‌ها از سوی کارکنان سازمان و همچنین مخاطبان این سازمان به منظور بهبود عملکرد سازمان هستیم، زیرا اصل بر مشارکت جدی کارکنان این سازمان است و اگر این مهم رخ دهد قطعا با تحولات شگرفی در عرصه خدمت‌رسانی و رضایتمندی ارباب رجوع روبه‌رو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی دو رکن اصلی سازمان امور دانشجویان است؛ تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی برای ما بسیار اهمیت دارد در این راستا برگزاری کارگاه‌ها در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری می‌تواند مورد توجه واقع شود.

وی در پایان تحول اداری را از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از هدف‌های تحول اداری، ارتقاء، حفظ کرامت مردم در نظام اداری می‌باشد و سازوکار‌های لازم در ارائه خدمات مطلوب و به موقع و مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه‌ای است و علت وجودی هر سازمان و نهادی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می‌دهد و اهمیت هر سازمانی امروزه به میزان اعتمادی است که مردم به آن سازمان دارند و این اعتماد محقق نمی‌شود مگر با جلب رضایت مراجعین که از طریق برخورد‌های صمیمی و سازنده هر دستگاه با ارباب رجوع ممکن می‌گردد.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟