تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

کتاب های آموزش و پرورشی را به مدارس ارسال نمایید

دوشنبه 12 مهر 1400 – 11:49

فراخوان

تهران (به نقل از پانا) – رییس گروه ساماندهی منابع مکتوب دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از انتشار فراخوان ارسال کتاب‌های آموزشی و تربیتی به سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی مکتوب برای ناشران و دست اندرکاران حوزه نشرآموزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهتاب میرایی آشتیانی از انتشار این فراخوان با هدف اعطای تأییدیه رسمی وزارت آموزش و پرورش و دریافت نشان استاندارد الکترونیکی به کتاب‌های مناسب ورود به مدرسه خبر داد.

وی با اشاره به اهداف انتشار این فراخوان گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با هدف ساماندهی، نظارت و ارزیابی مستمر در حوزه تولید و نشر منابع آموزشی و تربیتی مناسب برای دانش آموزان، معلمان، ‌ کارشناسان و دانشجومعلمان از افراد حقیقی و حقوقی علاقه‌مند اعم از ناشران ملی و بین‌المللی در حوزه‌های کودکان، نوجوان و بزرگسال، مؤسسات آموزشی و فرهنگی و صاحب نظران و فعالان این حوزه دعوت می‌کند آثار مکتوب خود را برای داوری به دبیرخانه مربوطه واقع در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ارسال کنند.

رئیس گروه ساماندهی منابع مکتوب درخصوص کتاب‌های واجد شرایط برای شرکت در این فراخوان گفت: کتاب‌های کمک درسی و کمک آموزشی، کتاب‌های داستانی و کتاب‌های مناسب برای کودکان استثنایی که در سال‌های 1399 و 1400 منتشر شده‌اند در صورتی که با آموزه‌ها و ارزش‌های دینی و ملی مطابقت داشته باشند. همچنین کتاب‌های دارای محتوای آموزشی و تربیتی ویژه مدیران، والدین، کارشناسان، مربیان و کودکان پیش از دبستان (0 تا 6 سال)، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم و فنی‌و حرفه‌ای که بر اساس اصول و استانداردهای آموزشی نوشته شده‌اند و دارای روش‌های یاددهی و یادگیری و شناسنامه مشخص و مناسب برای گروه‌های سنی مختلف هستند و دارای شابک، کیفیت کاغذ، رنگ و چاپ استاندارد و بدون ضرر برای مصرف کنندگان باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

به گفته میرایی، آثار دریافتی پس از ثبت در سامانه http://samanketab.roshd.ir توسط کمیته داوری بررسی و نتیجه آن از طریق پست الکترونیک برای ناشر ارسال می‌شود.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟