تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

شروع ثبت‌نام وام‌های نیمسال دوم تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و هیأت همراه از امکانات رفاهی دانشجویان در کوی دانشگاه تهران و سایر خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر گنجی ضمن گفتگو با دانشجویان، از نزدیک مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران را مشاهده کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه خیرساز مصلی نژاد نیز بازدید داشت و با توجه به مشکلات تأسیسات و لوله کشی این خوابگاه برای تعمیرات هرچه سریع‌تر آن تأکید و آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای مساعدت به دانشگاه در بازسازی تأسیسات آب گرم این خوابگاه در چارچوب طرح ارتقا خوابگاه‌ها و ظرفیت‌های قانونی را اعلام کرد.

گنجی با حضور در خوابگاه‌های کوی فاطمیه خواهران دانشجو در زمینه بهسازی و بهبود شرایط زندگی دانشجویان دختر با معاون دانشجویی دانشگاه تهران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و بر انجام اقدامات مؤثر در قالب برنامه ارتقا خوابگاه‌های خواهران تاکید نمود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ثبت‌نام وام‌های نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همزمان با شروع نیم‌سال دوم آغاز می‌شود و تلاش صندوق رفاه دانشجویان بر این است در صورت تخصیص صدرصدی اعتبارات مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه هیچ درخواست وامی از سوی دانشجویان متقاضی بی پاسخ نماند.

گنجی همچنین خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام وام‌های نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، چهارشنبه اول دی به پایان رسید و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد درخواست‌های وام دانشجویان واجد شرایط پرداخت شده است و چنانچه سازمان برنامه و بودجه تخصیص متناسب را که تا این دوره زمانی بالغ بر ۷۵ درصد می‌شود را تخصیص دهد مطمئناً صندوق نیز همه وام‌های دانشجویان واجد شرایط را پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بیشترین تقاضا از نظر مبلغ ریالی مربوط به وام‌های تحصیلی، شهریه و ضروری می‌باشد ولی از نظر تعداد متقاضی، بیشترین تعداد مربوط به وام تحصیلی می‌باشد که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه تخصیص لازم را به صندوق اختصاص دهد تا صندوق بتواند هر چه زودتر وام دانشجویان را به حساب آنها واریز نماید.

در پایان بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان و هیئت همراه و نیز معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه تهران برگزار شد و ضمن تبادل نظر پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت اسکان و تأمین امکانات رفاهی خوابگاه‌های دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارائه گردید

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟