تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

دانشگاه های علوم پزشکی افزایش ظرفیت می دهند

رحمان خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پروتکل های جدید که که برای بهداشت دانشگاه ها تدوین شده است حاصل همفکری معاونت های دانشجویی، بهداشتی و آموزشی وزارت بهداشت است و از همین رو این پروتکل ها بر اساس جلسات مشترک بدست آمد و به جمع بندی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پروتکل های جدید، در نظر گرفته شد که حداکثر ۴ نفر در هر اتاق خوابگاهی مستقر شود که با توجه به شرایط و اینکه شرط اصلی ورود دانشجویان به خوابگاه ها، تکمیل واکسیناسیون است، ظرفیت خوابگاه های علوم پزشکی برای مهرماه ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل افزایش می یابد.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: زمان حضور در کلاس ها نیز کوتاه تر شده و در عین حال با تکمیل واکسیناسیون، آزمون ها برای دانشجویان حضوری خواهد بود.

وی درباره وضعیت بررسی سلامت جسم و روان دانشجویان خاطرنشان کرد: برای دو گروه از دانشجویان بررسی سلامت جسم و روان صورت می گیرد. یک گروه دانشجویان فعلی هستند و یک گروه هم دانشجویان جدیدالورود. برای دانشجویان فعلی همزمان با ثبت نام و انتخاب واحد فرآیند بررسی سلامت جسم و روان اطلاع رسانی می شود.

خدابنده لو اظهار داشت: با توجه به اینکه مقرر شده است آموزش دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مجازی آغاز شود و یک فرصت دو هفته ای برای حضور در دانشگاه دارند، ارزیابی سلامت جسم در مدت حضور دانشجویان در دانشگاه اجرایی می شود.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت اضافه کرد: سنجش سلامت روان برای دانشجویان جدید الورود در آبان ماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟