تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

اعلام نحوه و زمان واگذاری خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی

واگذاری خوابگاه دانشگاه بهشتی

طبق اعلامیات دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با اسکان دانشجویان تکمیلی سنواتی و هچنین دانشجویان کارشناسی فاقد تراز، پس از اتمام پذیرش و تکمیل شدن اسکان تمامی دانشجوهای واجد شرایط، در صورت وجود ظرفیت در رابطه با ورودی جدید نیز تصمیم گیری و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

الزامات مورد نیاز برای اسکان در خوابگاه های شهید بهشتی

همچنین امکان اسکان دانشجویان نوبت دوم و پردیس ۲ مقدور نیست؛ لذا شایسته است از هر گونه مکاتبه و مراجعه حضوری در این خصوص خودداری شود. ​​​عدم مراجعه تا تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۱ جهت تحویل اتاق به منزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

مطابق با دستورالعمل‌های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است. در صورت عدم نام نویسی آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل و … و یا عدم حضور مستمر در خوابگاه ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

سخن پایانی

تزریق حداقل دو دُز واکسن جهت سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است. شهریه دانشگاه غیرانتفاعی و دانشگاه شهید بهشتی همچنین توصیه کرده است دانشجویان برای حفظ سلامتی خود و دیگر دانشجویان دُز یادآور را تزریق کنند. برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه به اطلاعیه‌های مندرج در خوابگاه مربوطه توجه و از پرداخت به دیگر حساب‌ها خودداری گردد. بدیهی است در صورت واریز به دیگر حساب‌ها امکان استرداد میسر نخواهد بود.

تأمین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و… بر عهده شخص دانشجو است.

گفتنی است، دانشجویان روزانه غیربومی تحصیلات تکمیلی ورودی ۱۴۰۱ که در مرحله پذیرش غیرحضوری تقاضای خوابگاه خود را ثبت نموده‌اند مشمول اطلاعیه فوق هستند و نیاز به اقدام دیگری در خصوص ثبت‌نام خوابگاه ندارند. ​​​​​​​

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟