تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

ارایه خدمات روانشناسی و اقتصادی به دانشجویان نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، شهره سادات میرباقری رئیس اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور بهبود ارایه خدمات خدمات روانشناسی و اقتصادی در بیمارستان‌های دولتی تابعه دانشگاه خبر داد.

رئیس اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از  اهداف عقد این تفاهم‌نامه دو جانبه به ارایه خدمات روانی اجتماعی و حمایت اقتصادی از دانشجویان و آموزش‌های نوین شغلی به مددکاران اجتماعی مراکز درمانی تابعه اشاره  کرد.

به گفته وی براساس تفاهم‌نامه مذکور مددکاران مراکز درمانی با هماهنگی واحد مشاوره معاونت دانشجویی و فرهنگی به صورت هدفمند به ارائه خدمات روانشناسی و اقتصادی به آنان می‌پردازند.

میرباقری با تاکید بر اهمیت آموزش یادآور شد: طبق این تفاهم‌نامه، اساتید رشته‌های مرتبط شغلی مددکاری اجتماعی دانشگاه نیز با ارایه آموزشهای نوین ما را در تحقق اهداف آموزشی و به روز رسانی دانش مددکاران شاغل در مراکز تابعه دانشگاه یاری می‌دهند.

وی درخصوص تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران نیز خاطرنشان کرد: براساس تقاهم نامه مذکور مددجویان بیمار معرفی شده از سوی کمیته امداد پس از مراجعه به مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای دریافت خدمات درمانی از حمایت‌های مددکاری اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: طبق این تفاهم نامه مقرر شده است که بیماران نیازمند شهرستانی خارج از تعهد کمیته امداد در مراکز درمانی برای دریافت تسهیلات حمایتی به مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد ارجاع شوند.

وی افزود: به منظور کاهش بار مالی مددکاری اجتماعی بیمارستانها، هزینه حمایتی آمبولانس مورد نیاز مددجویان برای کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزایش یافت.

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟