تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

تصویب برنامه درسی مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد

به گزارش روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست غلامعلی حداد عادل به منظور ادامه بررسی سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حداد عادل می‌گوید که رشته مدیریت میراث فرهنگی از جنبه راهبردی اهمیت به سزایی دارد و موضوع حفاظت از میراث فرهنگی را می‌تواند به یک وظیفه ملی و دینی تبدیل کند.

او تاکید کرد، طراحی این رشته هم به راهبرد حفاظت از میراث فرهنگی کمک می‌کند و هم می‌تواند مدیران عرصه میراث فرهنگی را در کشور تربیت کند و ذخیره‌ای برای کشور فراهم بیاورد.

در ادامه خداداد حسینی تغییرات و اصلاحات برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد را توضیح داد و نیز گزارشی از فعالیت‌های کارگروه در این زمینه به اعضای شورای تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد و در ادامه دکتر پورفرج توضیحات تکمیلی و جزئیات رسیدگی به برنامه را در گزارشی کوتاه ارائه کرد.

در جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد به اتفاق آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟