تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

برگزاری هوشمند تمام آزمون‌های سراسری تا سال ۱۴۰۳

باشگاه خبرنگاران جوان – پورعباس گفت: امکان پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از روز سه شنبه سوم اسفند روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور میسر می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد به منظور تسهیل تردد داوطلبان و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کرونایی، آزمون دکتری در ۹۶ شهر، ۱۸۹ حوزه اصلی و ۵۹۷ حوزه فرعی با بکارگیری ۵۹۰۵ سالن و کلاس بزرگ برگزار می‌شود.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با دانش گذار همراه شوید.

پورعباس تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی به منظور رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی وزارت بهداشت در هر سالن به طور متوسط حدود ۳۰ تا ۳۲ داوطلب مستقر می‌شوند تا فاصله ایمنی و تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کاملا رعایت شود.

او ادامه داد: نام نویسی مجدد آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از دیروز آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه دارد و ۱۲۵۷۴ نفر در مرحله جدید نام نویسی کرده اند که در مجموع ۱۴۳۰۸۰۳ نفر برای پنج گروه آزمایشی نام نویسی کرده اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کنکور سراسری تا سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار خواهد شد.

او افزود: در دوره قبلی مسئولیت بنده در سازمان سنجش، تمامی مراحل آزمون‌های سراسری از جمله نام نویسی، صدور کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج همه به شکل الکترونیکی و غیر کاغذی شد و تنها دفترچه سوالات و پاسخنامه داوطلبان در جلسه آزمون به شکل کاغذی است که این فرایند تا سال ۱۴۰۳ الکترونیکی خواهد شد و دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی‌شود یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود، ضمنا تلاش می‌شود از ظرفیت گوشی‌های تلفن همراه متصل به اینترنت، تحت شرایطی برای برگزاری آزمون استفاده شود.

هر زمان احساس کردید در هر زمینه ای نیاز به راهمنایی دارید مشاوران تحصیلی تلفنی و مشاوران تحصیلی آنلاین با چت رایگان در دانش گذار آماده هستند تا به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند .

انتهای پیام/

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟