تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

انتشار لیست پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق (ع)

سازمان سنجش کشور اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق(ع) را منتشر کرد و در اطلاعیه نوشت:

پیرو اطلاعیه تاریخ  ۲۸ شهریور  درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، (رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱  اعلام شده است، می رساند که پذیرفته شدگان لازم است براساس توضیحات ذیل نسبت به نام نویسی خویش اقدام نمایند.

۱- زمان و نحوه نام نویسی از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع رسانی خواهد شد.

۲- عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای نام نویسی در زمان مقرر، بمنزله انصراف از نام نویسی تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳- آن‌ دسته از متقاضياني که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌هاي تحصيلي پذيرش با آزمون و یا پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۸) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، مي‌بايست از دو رشته قبولي اعلام شده يکي را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصيل بپردازند و ثبت‌نام در يک رشته تحصيلي به منزله انصراف از رشته ديگر تلقي خواهد شد.

۴- پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعيه اعلام نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي آزمون سراسري سال ۱۴۰۱ (رشته‌هاي تحصيلي با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۸ موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه نمایند.

۵- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض می‌بایست موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

هم چنین موسسه مشاوره تلفنی و آنلاین دانش گذار در جهت کمک به تمامی دانشجویان در زمینه گرفتن مدرک تحصیلی سریع و آسان و کاملا معتبر و قابل استعلام می باشد که با مشاوره آنلاین رایگان تحصیلی از یک کارشناس و متخصص که چندین سال در حوزه های آموزشی به فعالیت های علمی پرداخته و به تمامی قوانین بروز دانشگاه ها و موسسات عملی آموزشی مسلط می باشد فرایند دریافت مدرک تحصیلی را برای شما آسان می کند .

دانش گذار هیچ مسئولیتی در قبال صحت اخبار ندارد و تنها نقل کننده خبر از منبع می باشد.
منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟