تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

آزاد شدن نرخ ارز، عامل افزایش اعتماد به محصولات داخلی

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توان متخصصان داخلی در تولید محصولات ایرانی گفت: برای افزایش اعتماد افراد به متخصصان داخلی لازم است که کشور اولویت‌های خود را در ابتدا شناسایی کند.

او گفت: ساخت واگن مترو از جمله اقداماتی است که باید در اولویت مسئولان ایرانی قرار بگیرد؛ چرا که نیازمند تعداد زیادی واگن مترو باتوجه به توسعه شدید خطوط مترو در شهر‌های بالای یک میلیون جمعیت هستیم.

طیبی گفت: باید آزمایشگاه‌های مرجع ایجاد کنیم تا بتوانیم محصولات ایرانی را رونق بخشیم و با استفاده از آن تمام تست‌های استاندارد را انجام دهیم تا اعتماد افراد جهت استفاده از محصولات داخلی و ایرانی افزایش یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: با ایجاد آزمایشگاه‌های مرجع می‌توانیم اعتماد افراد را به استفاده از محصولات داخلی بالا ببریم و اگر فسادی در خرید محصولات خارجی وجود دارد باید با آن‌ها برخورد شود و هزینه فساد در ایران پایین است و به همین علت خیلی‌ها به خود اجازه می‌دهند که به هر قیمتی شده فعالیت کنند.

طیبی گفت: آزاد شدن نرخ ارز موضوع دیگری است که می‌تواند باعث افزایش اعتماد هم وطنان به استفاده از محصولات داخلی و باور به توان متخصصان ایرانی شود، البته در صورت آزاد شدن ارز تبعات گرانی ایجاد خواهد شد، ولی باید از قشر‌های محروم و مستضعف به صورت هوشمندانه حمایت شود تا افراد به سمت و سوی کالا‌های ایرانی سوق داده شوند.

انتهای پیام/

منبع خبر

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟