تماس از سراسر کشور

جستجو کردن
Close this search box.

گرفتن مدرک فوق دیپلم غیر حضوری در اصفهان

یکی از مناسب ترین سیستم های آموزشی برای بزرگسالان شاغل که قصد ادامه تحصیل و اخذ مدرک دیپلم را دارند، آموزش پاره وقت است که شامل ارائه دوره های مهارتی و دوره های عمومی می باشد. دوره عمومی همراه با 54-62 واحد باید در دبیرستان و هنرستان گذرانده شود. شما می توانید از طریق آموزش از راه دور ثبت نام کنید این مدارس بسته به ترجیحات و شرایط اقتصادی متقاضی می توانند دولتی یا غیرانتفاعی باشند مطالعه مطالب درسی و شرکت در آزمون پایان ترم حضور در کلاس های آموزشی اجباری نیست و دانشجویان می توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند. گرفتن مدرک کاردانی غیر حضوری در اصفهان، کار سختی نیست.

شما چگونه می توانید مدرک فوق دیپلم را اخذ کنید؟

متأسفانه بسیاری از افراد در ایران به دلیل نداشتن مدرک دانشگاهی، مشاغل و مکان های زیادی را برای مهاجرت از دست می دهند. یا برخی افراد در زمینه خاصی مانند کامپیوتر مهارت کافی دارند، اما به دلیل نبود تحصیلات عالی، فرصت کار در شرکت های دولتی و خصوصی را از دست می دهند. افرادی را دیده ایم که سال ها سابقه کار در بازار را دارند اما به دلیل نداشتن مدرک دانشگاهی از اشتغال محروم می شوند. مدرک کاردانی می تواند معادل کارشناسی ارشد باشد. اخذ مدرک کاردانی غیر حضوری را با ما تجربه کنید.

ما برای کارگران و افرادی که زمان کافی برای مطالعه ندارند، محیط خاصی ایجاد کرده ایم. کلیه خدمات ما به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. کلاس ها به صورت آنلاین (مجازی) و حضوری برگزار می شود. شهریه به صورت اقساطی می باشد. موسسه آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم و بدون کنکور می باشد.

موسسه ما هیچ گاه مدرک کاردانی را به شما نمی فروشد

اکثر مکان ها در عرض 24 ساعت و یا یک هفته مدرک دانشگاهی را ارائه می دهند. اما آیا کسی می تواند به راحتی حدس بزند که آیا مدارک دانشگاهی که ظرف 24 ساعت تهیه شده است. اصل و قابل اعتماد هستند؟ در حالی که ما در موسسه خود به شما کمک می کنیم تا با رعایت قوانین، مدرک دانشگاهی معتبری دریافت کنید. ما دیپلم نمیفروشیم کمک میکنیم در کمترین زمان قانونی و با آسان ترین راه مدرک کاردانی، لیسانس و فوق لیسانس بگیرید. در واقع ما راه را برای گرفتن مدرک برای شما هموار می کنیم و شما را از نگرانی در مورد نداشتن مدرک آزاد می کنیم.

علاقه مندان به اخذ دیپلم رسمی می بایست همزمان در مراکز آموزش از راه دور یا مدارس بزرگسالان ثبت نام کرده و سایر دوره های عمومی را تا پایان دوره مهارتی طی کنند. کسانی که سال سوم نظام قدیم یا سال دوم نظام جدید را گذرانده اند و دروس عادی را قبلاً گذرانده اند، نیازی به گذراندن دوره های عادی ندارند. دانش آموزانی که نیاز به گذراندن واحدهای مشترک دارند، می توانند در موسسه ما اقدام به ثبت نام نمایند.

پس از اتمام دوره صلاحیت، باید در یکی از مراکز آموزش بزرگسالان برای اخذ دیپلم ثبت نام کنید. برای تحصیل در دانشگاه آزاد و علمی کاربردی نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی نیست. ادامه تحصیل در دانشگاه در سایر رشته ها و در مقطع کارشناسی مستلزم اتمام دوره پیش دانشگاهی است.

رشته گرافیک، پرطرفدارترین رشته

کسانی که تا سوم راهنمایی تحصیل کرده اند یا برخی از دروس خود را در دوره متوسطه گذرانده اند می توانند دروس عمومی مورد نیاز مدرسه و مهارت های دروس انتخاب شده را در مدارس آزاد برای ادامه تحصیل بگذرانند. رشته های ارائه شده در مجموعه ما عبارتند از: دیپلم گرافیک، دیپلم عکاسی، دیپلم طراحی سایت، دیپلم تصویرسازی، دیپلم گرافیک و…

مدرک طراحی گرافیک یکی از محبوب ترین دوره ها برای اخذ مدرک کاردانی است. از آنجایی که این رشته دارای برنامه درسی مشخصی است، اکثر دانشجویان هنر تمایل دارند در این رشته فارغ التحصیل شوند. زیرا دارای تعداد زیادی واحد عملی (42 واحد) و سوالات امتحانی بسیار آسان است. در نهایت می توان مدرک دیپلم گرافیک را به عنوان یکی از معتبر ترین مدارک دوره با ضریب قبولی بسیار بالا شناخت و همین امر باعث ایجاد علاقه به این رشته در بین دانشجویان هنر شده است.

در مجموعه آموزشی ما دیپلم گرافیک به صورت حضوری و غیر رسمی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده می شود. مدارک تحصیلی این رشته شامل عکاسی سیاه و سفید، عکاسی رنگی، فتوشاپ و گرافیک کامپیوتری است.

رشته مدیریت خانواده

دیپلم مدیریت خانواده نقش عمده ای در سلامت خانواده، توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور، کسب مهارت های لازم، مدیریت خانواده و برنامه ریزی دارد. مهارت های مدیریت خانواده و برنامه ریزی در زمینه روابط خانوادگی، خوداشتغالی، افزایش توانایی آنها در انجام تمرینات خانگی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس و بالا بردن سطح خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دیپلم مدیریت خانواده فقط مختص بانوان است و در 34 واحد به عنوان یک مهارت در دسترس بانوان محسوب می شود. درصد قبولی دیپلم مدیریت خانواده بسیار بالا و نزدیک به 100 درصد است. مباحث این حوزه بسیار ساده و کاربردی است که عبارتند از: تنظیم خانواده، مهارت های خانه، مهارت های اولیه زندگی سالم و مهارت های پیشرفته زندگی سالم، که شما به راحتی می توانید آن ها را بگذرانید.

رشته عکاسی

دیپلم عکاسی بسیار معروف است. امروزه رشته عکاسی هم در زمینه های تخصصی و هم در زمینه های عمومی بسیار پرطرفدار شده است، برای آشنایی علاقه مندان به عکاسی باید یک دوره خاص و یک قسمت کاربردی وجود داشته باشد. انتخاب شغل در این زمینه (مانند تاسیس یا کار در آتلیه عکاسی، عکاس روزنامه و مجله خبری یا کار در یک مرکز تبلیغاتی و …) امری بدیهی است. ما همچنین مدرک فوق دیپلم بسیار معتبری را در زمینه رشته عکاسی به شما ارائه می دهیم، که می توانید با آن در هرجایی مشغول به کار شوید. اخذ مدرک فوق دیپلم غیر حضوری در موسسه ما امکان پذیر است.

سخن پایانی

گرفتن فوق دیپلم غیر حضوری این روزها دغدغه بسیاری از افراد است. مخصوصا کسانی که مشغول به کار هستند و نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند و وقت کافی ندارند. این مدرک صد در صد قابل استعلام است.

به طور معمول ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت آنلاین برگزار میگردد. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره تحصیلی در این زمینه می توانید با همکاران ما در موسسه دانش گذار تماس حاصل نمایید.

شما داوطلبان عزیز و گرامی می توانید جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی طبق زمان بندی که سازمان سنجش کشور اعلام می نماید وارد سامانه رسمی سنجش شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های غیر انتفاعی عبارت اند از شناسنامه فرد داوطلب، کارت ملی و مدارک تحصیلی قبلی فرد که این موارد را به طور کامل در این مقاله شرح داده ایم.

WeCreativez WhatsApp Support
کارشناسان مشاوره تحصیلی دانش گذار در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند
👋 سلام، چه کمکی میتونم بکنم؟